Valve möjliggör in-game DLC för Steam

Robot
Valve möjliggör in-game DLC för Steam
Medlem
Valve möjliggör in-game DLC för Steam

Nice way to go


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

verkar smidigt fast mm DLC e evil

Medlem

Så då var det slut på gratis kartor och annat för oss pc-spelare...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

JES. Snart får vi pröjsa för mappacks vi också, precis som för Xbox och Playstation-ägare.

Medlem

Som tur är så är patchar gratis.


signatur

- PiDuT

Medlem

DLC har kostat pengar ett tag redan på PC. Det är mest Valve som ger ut det gratis. Och kommer med största sannolikhet fortsätta så


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Så då var det slut på gratis kartor och annat för oss pc-spelare...

Ord.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kanske detta möjliggör PoP Epilogue till PC?....

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Aftonstjaerna:

Så då var det slut på gratis kartor och annat för oss pc-spelare...

Ord.

MAKE THEM BURN!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag ser inget tipstack till Kotaku någonstans.

Medlem

inget jag funderat på. men visst, bra.

Medlem
Medlem
Skrivet av Philip:

Jag ser inget tipstack till Kotaku någonstans.

Kanske för att kotaku inte är allt?
http://store.steampowered.com/news/2355/

Inaktiv

Börjar det kosta för PC ägarna så minskar väl antalet spelare? Dom har ju fått allt gratis sedan tidigare. Orka finanskris och Map-Packs. Dom borde vara gratis till alla plattformar.

Medlem
Medlem
Skrivet av Philip:

Jag ser inget tipstack till Kotaku någonstans.

Den där Anime-bruden du har som avatar kanske har gjort dig lite skev på att det faktiskt finns andra källor?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Snart måste man väl betala för att använda map editors och sdk. Väldigt dålig utvekling med DLC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag gillar steam och vavle, och har inga problem med att aktivera spel via det. Men man blir lite orolig med account osv, det finns många risker med det. Inte specielt kul om man kostat på sig 2000kr eller mer och sen går det fel.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Jävligt nice det här.

Medlem

Hatar allt som har med DLC att göra. Gör ett bra spel först i början och sedan släpp Expansioner.. Som man helst kan köpa i affärer med. (då det verkar vara billigare så)

Medlem
Skrivet av matte89:

Jag gillar steam och vavle, och har inga problem med att aktivera spel via det. Men man blir lite orolig med account osv, det finns många risker med det. Inte specielt kul om man kostat på sig 2000kr eller mer och sen går det fel.

Det är inga problem. Har själv blivit hijackad. Men supporten var för jävla bra :). Redan nästa vardag hade jag tillgång till mitt konto igen. Se bara till att ha några orginal förpackningar som är registrerade på steam, såsom Orange Box.

1
Skriv svar