Demo till Wallace & Gromit

Medlem
Demo till Wallace & Gromit

Givet köpt detta. Älskare TellTales tidigare spel och älskar Wallace och Gromit

/ LordDaimos

Medlem

Gillar också såna spel, lite humor och knaseri, och att det sen ofta är rätt så lätta achivments gör ju inte saken sämre,
synd bara att det kommer bara till Wii och pc, lite underligt val av plattformar, kommer det till pc och Wii så varför inte ps3 och 360 också.

Jee
Medlem

ZUJ: Det är väll ett Peka-och-klicka äventyrs-spel? Sånt passar bäst till PC och Wii om man tänker på just kontrollschemat.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av Jee:

ZUJ: Det är väll ett Peka-och-klicka äventyrs-spel? Sånt passar bäst till PC och Wii om man tänker på just kontrollschemat.

Oj.. är det ett sånt spel, lol.. jo då förstår man

Medlem

Spelade igenom demot. Det har faktiskt potential måste jag säga. Kul med Wallace & Gromit-humor och ett skönt tempo i spelet. Lösningarna var lite för uppenbara för min smak, men demot utspelar sig trots allt i början av spelet.
Det var ett tag sedan jag tyckte att ett äventyrsspel verkade så här intressant och det lutar åt inköp för min del.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av Jee:

ZUJ: Det är väll ett Peka-och-klicka äventyrs-spel? Sånt passar bäst till PC och Wii om man tänker på just kontrollschemat.

Oj.. är det ett sånt spel, lol.. jo då förstår man

Fast nu skulle ju faktiskt Sam and Max-serien komma på Xbox om jag inte minns fel så det är nog inte omöjligt att även detta letar sig dit till slut

/ LordDaimos

Medlem

Wallace & Gromit FTW. Jag måste ta mig en rejäl koll på spelet sen det kanske blir ett köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Citat:

Detta gäller endast om du förbeställer via deras officiella sajt.

Steam uppdaterades nyss för mig och detta finns även via Steam exakt samma erbjudande.

Pre-Purchase Now And Save 25 %.

Man får fyra spel. Ett släpps den 24 Mars. Sedan släpps tre spel i Maj, Juni och Juli.

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Gillar också såna spel, lite humor och knaseri, och att det sen ofta är rätt så lätta achivments gör ju inte saken sämre,
synd bara att det kommer bara till Wii och pc, lite underligt val av plattformar, kommer det till pc och Wii så varför inte ps3 och 360 också.

Wallace & Gromit släpps till PC och Xbox 360 (via Xbox Live Arcade).
Ingen Wii version inplanerad för tillfället.
[http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-420]

Medlem

Spel som förmodligen är riktade till dom yngre kan även glädja en 44 årig fossil.

1
Skriv svar