Fable för en billigare peng på XBLA

Robot
Medlem
Fable för en billigare peng på XBLA

Grymt bra!
Synd inte detta inkluderar Lost Chapters....

Inaktiv

Ingen Lost Chapters så får det faktiskt vara. LC avslutar ju spelet och utan det så känns ju spelet inte komplett..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

Haha, själv så har man skivan

Ska nog ta och börja lira på min gubbe. Tycker personligen att Fable 1 är roligare och svårare.

Medlem

Finns det några skillnader på de här fable och den på skiva? tex nya vapen eller sånt?
Jag håller med, fable 1 är roligare än 2'an.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

jag har fable nedladdat på dlc sen jag köpte boxen..sen köpte jag fable; los chapters på skiva..sen fick jag en orhilanskiva av en vänn som sålt sitt xbox.. så jag har 2 likadana versiner som inte känns kompletta.
Lost chapters är ett måste!!! MÅSTE!!

Och sen finns de ju mer vapen/armor på lost chapters.

Medlem

Håller med vad som sagts tidigare, inget TLC = inget Fable.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Jag försökte ge mig på Fable till PC för ett par månader sedan, efter att ha läst så mycket gott om det i flera år, men ack så besviken jag blev.

Jag är inte den som brukar ge upp med ett spel i första taget, utan jag spelar tills det är avklarat men Fable kunde jag inte rå mig på. Efter att antal timmars spelande rensades det bort från hårddisken. Det kan nog nästan jämföras med den besvikelse jag fick uppleva i och med Biowares #Jade Empire.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Neje!!! jade Empire dissen går INTE beskriva !!
Konstigt att du inte blev faast..de som är så lättspelat och sköna miljöer :)..
men å andra sidan, fyy vad mycket bättre fable gör sig på konsol och en rejäl tv!
mysa mysa!

Medlem

Jag köpte Fable från xbox live för några dagar sedan. Fungerade bra första dagen.
Men nu så har jag jätteproblem, spelet hänger sig och strular. Fick inte igång mina savefiler alls först. Sen "clearade" jag chachen (X, X, LB, LR, X, X) och fick då ingång det igen. Men sen efter en stunds spelande, så hängde det sig. Bah...lite tråkigt om det är ospelbart. Bara en liten varning till de som funderar att ladda hem Fable från Xbox live. Verkar vara fler som har haft problem också. Microsoft har skrivit att de inte ger refunds.

1
Skriv svar