Valkyria Chronicles får DLC under våren

Robot
Medlem
Valkyria Chronicles får DLC under våren

Oh, fett, gäller bara att jag orkar ta mig igenom main-storyn nu


signatur
Medlem

Najs, men det vore ännu mer najs med trophies!

Medlem

Trevligt!

Detta spel kan man inte få för mycket av!

Medlem

Taget. Hoppas dom langar på lite trophies också, som sagt.


signatur
Flakmonkey

Det här spelet kommer lätt på min lista över de mest "underköpta" spelen någonsin. Det är inte underskattat för det har i princip bara fått goda omdömen och jag har inte träffat någon som skaffat det som inte gillar det... problemet är bara att väldigt få har gett det en chans vilket till stor del kan skyllas på Sega... har aldrig sett maken till ett sämre marknadsfört spel...

Medlem

Kan bara hålla med Nosnos.


signatur
Medlem

Jäkligt synd att det inte säljer bättre än vad det gör. Riktigt kul spel enligt mig. Får se om dessa saker är värda att tanka/betala för.

Medlem

Jag har tänkt köpa det i flera månader, demon var skitkul.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Det här spelet kommer lätt på min lista över de mest "underköpta" spelen någonsin. Det är inte underskattat för det har i princip bara fått goda omdömen och jag har inte träffat någon som skaffat det som inte gillar det... problemet är bara att väldigt få har gett det en chans vilket till stor del kan skyllas på Sega... har aldrig sett maken till ett sämre marknadsfört spel...

Har väl knappt ens sålt 400.000 st kopior om jag inte minns helt fel, sålde typ 30.000 första veckan i NA vilket är sjukt det med.

Finns att köpa för 310 kr på webben så funderar starkt på att införskaffa det.

Flakmonkey
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har väl knappt ens sålt 400.000 st kopior om jag inte minns helt fel, sålde typ 30.000 första veckan i NA vilket är sjukt det med.

Finns att köpa för 310 kr på webben så funderar starkt på att införskaffa det.

Finns det på Webhallens lager nu? En polare bokade där för ett bra tag sen men har ännu inte fått det, bara att de väntar på att få in det... som tur är så hittade jag det i en mindre spelbutik i stan och köpte det till honom (no strings) - visst är jag en bra kompis?

Medlem

^- Mjo, finns på webhallen när jag kollade tidigare idag. Men var inte där det var billigast dock hehe

1
Skriv svar