Alpha Protocol i oktober

Robot
Medlem
Alpha Protocol i oktober

Ser lovande ut!:)

Väntar dock på nya splinter cell, lär väll ta några år till.

Medlem

Ser inte alls dumt ut! Ska bli intressant.

Medlem

Va inte Splinter Cell före?

Medlem

Åh, längtar! Själva skjutandet och "hackandet" ser inte så aptitretande ut, men precis som med Mass Effect så lär man inte köra det här för pangandets skull.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Va inte Splinter Cell före?

Splinter Cell saknar xp och sådant som krävs för att jag skulle kalla det rpg, fast det är ju inte dumt ändå. Hoppas på en story i klass med den i Mass Effect eller GTA IV.

Medlem


Visste att det inte skulle släppas nu utan skjutas upp, men hade hoppats på en sommarrelease iaf så man kunde spela det under semestern.

Inaktiv

Bra att Sega inte rushar spelet till skillnad mot LucasArts.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ser bra ut!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Inte ett dugg förvånad. Men det är ju ändå lite synd eftersom man hade sett fram emot det


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Är det bara jag som tycker att han är lite larvigt snabb i slagsmålen, eller är det min video som hackar och speedar upp ibalnd?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Ser asgott ut detta kommer äga nåt så enormt.:heart:


signatur
Medlem

Det känns trist att allt verkar handla om massa pang-pang. Det är ju oftast en liten del i alla spionfilmer och böcker. Mindre action och mer "smarts". Alltså mer spion-tänk och möjlighet att använda sig av folk runtomkring en för att nå målen!

Detta kanske finns i slutprodukten, men just nu visar de ju bara en tråkig karaktär och halvdan action.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Hehe... Splinter Cell...

Inaktiv

Dyrkar Kotor 2, det gjorde dom otroligt bra fast Lucas kom in halvdant och tvinga ut spelet för tidigt. Fan ta dem ^^ Bra att dom tar sin tid, dom kanske skapar ett lika bra spel, då är värt varje krona.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Awww... Första sekunderna var jag jätteglad eftersom jag trodde att det mer eller mindre var en Splinter Cell-ripoff (såsom SC var i de tre första spelen) vilket jag hade varit jätteglad över, sedan såg jag de tre bokstäverna RPG


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:

Awww... Första sekunderna var jag jätteglad eftersom jag trodde att det mer eller mindre var en Splinter Cell-ripoff (såsom SC var i de tre första spelen) vilket jag hade varit jätteglad över, sedan såg jag de tre bokstäverna RPG

Det såg att vara realtime och knappsat med en pause funktion. Såg lite likt Mass Effect när han höll pistolen där, vem vet kanske blir rätt likt det, sen är det inte varje dag man har RPG och splinter cell tema i samma gryta, intressant.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar