Fyllekäk...

Medlem
Fyllekäk...

Alla har väl vinglat fram till sibyllakiosken/donken/kebabsnubben och tryck i sig något flottigt efter en sen kväll ute. Vissa gillar hamburgare andra korv, vissa vill ha en kebab och någon nöjer sig med en pommes...vissa tar en vän...
Just nu pågår en rättegång i Ryssland mot två (måste ju självklart påpeka att dom lyssnar på hårdrock...eller gothrock, väldigt viktigt) 20-åriga snubbar, Maxim Golovatskikh och hans vän Yury Mozhnov.
Dom ska under en fest ha sagt att dom ville döda 16-åriga Karina Barduchian, vilket dom även gjorde under småtimmarna...deras inneboende vaknade av lite "köksslammer" men vart ombedd att gå och lägga sig igen. När hon dagen efter kommer hem från jobbet har grabbarna dukat upp en gryta, serverad med potatis...viktig detalj tydligen den där potatisen.

Grabbarnas förklaring: "Vi var fulla och hungriga."

Ingen kommentar eller betyg på grytan gjordes, men en av jurymedlemmarna blev magsjuk. Det hela är kanske lite magstarkt...

Visst är det lite kul att så fort någon har haft ihjäl någon annan på eller efter en fest så står det i tidningarna "han slog ihjäl sin vän", "hon knivhögg sin vän", "dom åt upp sin vän"...inte vet jag men mina vänner brukar inte göra det och jag tror nog att jag inte skulle kalla dom för "vänner" om dom gjorde något sånt...
Spinoff på Friends kanske?
Joey äter upp Chandler och alla är glada...verkar ju vara det som är att vara vänner om man ska tro på tidningarna...vilket man ju gör...

[http://www.expressen.se/Nyheter/1.1947269/de-dodade-och-at-up...]

#blogg

Medlem
Fyllekäk...

Fy f*n! Det måste bara vara något fel i skallen på de där...

1
Skriv svar