Moore: MotionPlus viktigt för sportspelen

Robot
Medlem
Moore: MotionPlus viktigt för sportspelen

Hoppas dom inser att motionplus funkar utmärkt till mer våldsamma och vuxnare spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Frågan är ju när någon verkligen ska ta vara på kontrollen.
Man kan ju tycka att någon speltillverkare skulle ta tag i att göra ett riktigt sportspel a la Wiisports, men mer av allt. Men ändå verka det snålt med någon riktigt bowling-, tennis-, baseballspel.

Medlem

Hoppas att dom inser att dom borde bygga in motionplus i Wiimoten.

Medlem

Dom kan mycket väl komma emd en "Wii mote deluxe" eller nåt, kanske lite dyrare än den vanliga men billigare än att köpa seprat och aksnek med nån mer funktion eller nåt


signatur

Mirrors are more fun than television

Jee
Medlem

Läste en intervju för ett tag sen och där lät det inte helt säkert att dom skulle släppa en Wiimote med inbyggd MotionPlus. Men att tillverka MotionPlus var inte så dyrt så den kommer förhoppningsvis inte kosta så mycket.


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag skulle vilja se Postal till Wiii , där snackar vi ett skoj spel..

Medlem

KAn dom inte skapa någe likande som Wii fit och motionstillbehör till 360 och PS3, skulle göra dom från ett par tidsfördrivande stillasittande grymt kul konsoler till ett par mindre stillasittande tidsfördrivande grymt kul konsoler, visst jag har Wii, men jag ser inga mål med Wii utan G-score och trofer....:P:heart: I :heart: G-score

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Hoppas dom inser att motionplus funkar utmärkt till mer våldsamma och vuxnare spel.

NEJ, STOPPA DÖDSPELEN !

Medlem

Alltså om de nu vill göra allting mer å mer realistiskt å likt verkligheten, varför inte bara ta på sig skorna å ta med sig racket å gå ut å spela tennis istället? får man ju friskt luft med på köpet

Medlem
Skrivet av UOme:

Alltså om de nu vill göra allting mer å mer realistiskt å likt verkligheten, varför inte bara ta på sig skorna å ta med sig racket å gå ut å spela tennis istället? får man ju friskt luft med på köpet

Ja det är en bra fråga, men man slipper ta sig bort till en tennisbana(vilket i mitt fall är 2mil till närmaste även fast jag nu inte spelar tennis), man kan spela även fast det regnar ute utan att bli blött. Man behöver inte hitta nån att spela mot eller vänta på att en tennis bana blir ledig. och hundra anledningar till xD

Inaktiv

fan va dåligt att inte att dem inte lanserade denna wii-kontrollen innan när den kom ut. istället för originalet, med tanke på att wii konsolens prestanda e inte den bästa, så kunde de åtminstone ha lansera en bättre kontroll än att lansera en halv bra kontroll. för att sedan tinga kunderna att köpa en bättre kontroll senare och säkert dyrare...


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar