Juggernaut

Medlem
Juggernaut

Lika mycket som jag hatar dem i Modern Warfare 2, älskar jag dem på Tusen & 2. För er i Malmö så behöver jag inte förklara, men för er andra kan jag berätta att det är en världsgrym hamburgerrestaurang (med serveringstillstånd). Juggernaut är deras fetaste burgare med bacon, lökringar, jordnötssås, jalapeños, chipotlesås, cheddarost och lite annat krafs. Starkt och gott som satan, riktigt mättande också. 129:- inkl klyftpotatis, sallad eller pommes. Kan varmt rekommenderas!

Nu ska jag sova, har matkoma. Plus att jag är lite lagom ölglad

#blogg

Juggernaut

Fy bubblan, äter hellre flied lies


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hehe.. alla deras burgare går att få vegetariska eller med en fiskburgare istället. Om man är lagd åt det hållet. Själv föredrar jag ju en blodig stek framför quorn.

Men du kanske syftade på blandningen? Den är lite väl magstark för somliga kan jag förstå.

Precis...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska prova det nästa gång jag är i Malmö!

Medlem

Ja det är ett måste! Är du där på kvällen gör du rätt i att ringa först och boka bord då det inte är jättemånga platser att sitta och äta på.

Tusen & 2
c/o Mollys Corner
Bergsg. 6, 211 54 MALMÖ 040-97 25 50

Medlem
Medlem

svinit god.. blev min nya favo efter chili dock bara när man inte käkat på en månad eller 2 haha


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Ja det infinner sig en matkoma som är "out of this world". Jag brukar sällan ge mig på någon pommes utan har fullt sjå med att få ner burgaren!

1
Skriv svar