Lego Potter och mer Lego Indy på väg?

Medlem
Lego Potter och mer Lego Indy på väg?

Vore kul med ett LEGO Playboy där man springer omkring i Playboy mansion som Hugh Heffner i morgonrock och jagar barbystade lego-tjejer


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Resident Evil i legoform skulle vara kul. Tänk på den du. Nej, men man börjar ju tröttna lite på alla lego-spel som kommer, kanske dags för något nytt?

Inaktiv

Grand Theft Auto ftw


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

tycker det fattas en bra uppföljare till lego island ... eller... varför inte en fräschare variant av lego creator där man kan bygga med lego technic och få sakerna utskrivna? Eller en Total War variant... eller starwars strategi... lego är ju oändligt så ;D


signatur

GA-EP35 DS3 | Core2Duo 3.0Ghz (E8400) | 2GB Ram/800Mhz | Geforce GT240/1024MB

Medlem

Är ruskigt sugen på ett Lego Rambo, fatta vad skönt det vore att få utöva övervåld mellan legofigurer!

/ LordDaimos

Lego Lord of the rings


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av mr speed:

Lego Lord of the rings

Som då har Lego Legolas såklart


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Tycker Legokonceptet är uttjatat för längesen, börjar likna "The Sims" proportioner då det gället att mjölka ett varumärke.

Det är samma spel om och om igen, bara med annan setting.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Legospelen roxxar, både jag och mina kidz har skitkul
Har köpt lego starwars och lego indy. Även om det känns som samma grej, så är ju miljöerna så olika. Skulle gärna vilja se ett spel där man får bygga egna saker med lego. Körde ett förut på PCn, minns inte vad det hette. Gick och köra online med andra, skitroligt.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Tycker Legokonceptet är uttjatat för längesen, börjar likna "The Sims" proportioner då det gället att mjölka ett varumärke.

Det är samma spel om och om igen, bara med annan setting.

Håller med om att dem mjölkar varumärket men måste nog även säga att spelen är underhållande.
Iallafall Lego Star Wars I och II .:up:


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Tycker bilden liknar en privat bild. Någon i crew som byggt lite lego eller?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Oh yes, mera Lego bara!
Tack vare bilden fick jag en minnesflashback från min ljuva barndom då jag inte gjorde mycket annat än byggde Lego med kompisarna. Jag har PRECIS en sån där liten polisbil! Samt en hel stad... Damn. Nåväl, tillbaka till ämnet. Oberoende hur mycket dom mjölkar ur Lego så tycker jag de är grymt underhållande och säkerligen något jag kommer att spela tillsammans med syskonbarnen bara de blir lite äldre.
Personligen tycker jag att ett Legospel med Army Men-spelen som inspiration vore kanon! Eller i alla fall något Modern Warfare á la CoD 4 i vardagsrumsmiljö. Tänk att få vara Legogubbe i en FPS...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

MFC
Medlem

FAIL!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av Zymac:

Tycker Legokonceptet är uttjatat för längesen, börjar likna "The Sims" proportioner då det gället att mjölka ett varumärke.

Det är samma spel om och om igen, bara med annan setting.

Ungarna älskar det oavsett! Vilket ju förklarar populariteten delvis.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Vill ha ett legospel där du kan bygga fritt som man gjorde i verkligeheten när man var liten, dra in en jävla massa lego bitar och sedan bara börja bygga.

*Suck* Saknar fan lego.. Fick i Julklapp en stor polisstation när jag var yngre, svinkul

Medlem

Riktigt bra spel serie för barn, Mina ungar älskar dom.

Medlem

Lego Dead Space!

Medlem

den som jag ser är möjligt att dom kan komma att göra är leg spider man fast det skulle ju vara kul med lego ww2 eller leg lord of the rings

Medlem
Skrivet av mr speed:

Lego Lord of the rings

FZ verkade missa det i sin nyhet men Lego The Hobbit är ju ett av projekten (filmen är ju påväg nu), bara hoppas de spinner vidare och gör resten av böckerna. Lego Lord of the Rings finns ju som bekant redan i deras 'fysiska' sortiment.


signatur

- r4z0r -

1
Skriv svar