Vin Diesel berättar om sitt drömprojekt

Medlem
Vin Diesel berättar om sitt drömprojekt

Vin Diesel är grym Men vad han kan om spel har jag ingen aning om, så det är väl bara att vänta och se. Han verkar ju iaf brinna lite för det han gör, till skillnad från många andra. Idéerna låter ju bra, och han snålar inte på utvecklings-tiden, så man vet aldrig. Bara han är voice-actor i spelet så

Medlem

Han har ju tydligen vuxit upp lite som en nörd Han va ju också inblandad i första riddick och det va ju sjukt bra. Jag hoppas på han, likaså den nya riddick filmen som verkar bli av!

Medlem

10/10 får bilden.

Medlem

"Han fortsätter med att berätta hur "coolt" han tycker det skulle vara att spela just en kartansk soldat 200 år innan kristi födelse. Segla runt medelhavet och ta del i historiska händelser."

Well, han spelar ju huvudrollen i den kommande Hannibal Barca.
*Suck*


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tja, frågan är ju hur bra hans studio är på att producera spel. Sen verkar ju alla film & musikstjärnor vara "nörda" när dom små.
Typ intervjuas någon som spelat huvudrollen i en superhjälte-film, så var just den superhjälten deras favorit när dom var små.....

Medlem

Haha, vilken bild!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tja, frågan är ju hur bra hans studio är på att producera spel. Sen verkar ju alla film & musikstjärnor vara "nörda" när dom små.
Typ intervjuas någon som spelat huvudrollen i en superhjälte-film, så var just den superhjälten deras favorit när dom var små.....

Jo jag håller med. Ofta är det just bara för att det ska passa bättre för rollen. Men det här är ändå mer än bara "Jag älskade spindelmannen".


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tja, frågan är ju hur bra hans studio är på att producera spel. Sen verkar ju alla film & musikstjärnor vara "nörda" när dom små.
Typ intervjuas någon som spelat huvudrollen i en superhjälte-film, så var just den superhjälten deras favorit när dom var små.....

Gör lite efterforskningar ffs, han är sjukt spel intresserad till skillnad från många andra som bara säger sig vara det.

Finns flertal intervjuer angående spel med honom genom åren , kolla även senaste GT Riddick Dark Athena där han står och snackar en hel del om det.

Medlem

Vin Diesel ftw. Hoppas verkligen att det går bra för han.

Medlem

jo vin diesel är grym, han var tydligen en ganska grym breakdansare i sina yngre år haha, han verkar ganska mångsidig faktist

Medlem

Vin Diesel är ju as skön, hoppas han skapar nåt bra


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

10/10 får bilden.

Kan bara hålla med

kit
Medlem

Go for it Vin!

Medlem

Gör han några filmer längre ? Den senaste man såg var chronicles of riddick.

Medlem

Han har ju snackat länge om att göra en film om Hannibal.. Har han ändrat det till spel nu? Jag vill se filmen också jue! Vin e super cool!
(Hannibal hette förövrigt Barca, eller Barkas på svenska, i efternamn. För eventuellt mindre historiskt intresserade personer, som inte ser kopplingen.)

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Gör han några filmer längre ? Den senaste man såg var chronicles of riddick.

http://www.imdb.com/name/nm0004874/

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Gör han några filmer längre ? Den senaste man såg var chronicles of riddick.

Såklart han gör.. Babylon AD var väl senaste. Sen kommer nästa Fast and the Furious nu under 2009. Och sen en Barca film


signatur

/ 8Bit Crew :)

Inaktiv

Håller med, skulle vilja delta i korstågen ("Segla runt medelhavet och ta del i historiska händelser."). Dock händer de cirka 1200 år EFTER Jesus men, men...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Det låter helt otroligt lovande med ett realistiskt RPG, katalonien på 200 f.kr. låter onekligen inte mindre intressant.

Att Vin Diesel var en sådan riktig gamer hade jag ingen aning om - men detta verkar lovande!

Medlem

All respekt för Mr Diesel iaf. Riddick-serien är ju tokigt bra i både spel och film-form.

1
Skriv svar