Risen på en mängd nya bilder

Robot
Risen på en mängd nya bilder

Låter spännande!

Inaktiv

Grafiken kan man ju inte klaga på, om man dömer från de där skärmdumparna. Ser helt klart snyggt ut.


signatur

dare to be bold

Medlem

Ser bra ut - vilket inte förvånar någon. Men jag hoppas att de har lärt sig att göra ett SPEL också och inte bara en snygg grafikdemo som krashar varannan timma **host** Gothic 3 **host**

Medlem

Tycker det ser lika stelt och överbloomat ut som deras tidigare spel.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Ser bra ut - vilket inte förvånar någon. Men jag hoppas att de har lärt sig att göra ett SPEL också och inte bara en snygg grafikdemo som krashar varannan timma **host** Gothic 3 **host**

Kraschar varannan timma? mitt kraschar aldrig när jag kör under Windows XP 64-bit och patch v1.70 kommer snart som ska fixa en massa fel och bättre prestanda. Mellan 800MB - 1000MB stor patch blir det Jag älskar Gothic III


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Tyckte väl det var likt gothic... Synd att de gjorde en epic fail med gothic 3.

Medlem

Gothic 2-3 (har inte spelat 1:an *snyft*)var bra spel var litte besviken av 3:an mäst för att orcerna var ju helt värdelösa fiender annars så förstår jag inte riktigt vad folk klagar på spel serien för?
men jag ser i alla fall fram emot att spela igenom detta spel


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Det är nog mest buggar man klagar över. Jag tycker Gothicspelen har varit rätt kul, men pirahna verkar ha samma åkomma som t.ex. Obsidian, Troika (när dom fanns.. och en del gick ju till obsidian), etc. Det vill säga, de har stora idéer men kodningen orkar inte riktigt hänga med.

Medlem

hu? Risen?
http://www.youtube.com/watch?v=P1mFdK5vKvk&feature=related

det DÄR är Risen. Tyvärr.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ser sjukt br aut på bilderna.. Men sen får vi ju se, som vanligt.

Medlem

det där med buggar ja det är inte så skoj men det är bara att leva med personligen så brukar dom spel med mest buggar (rpg för det mesta) vara dom bästa spelen.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

1
Skriv svar