OFP 2-demo släpps innan premiären

Medlem
OFP 2-demo släpps innan premiären

Lysande! Har både ARMA2 och OFP2 i siktet, så en demo är väldigt välkommet innan releasen.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Det demot sväljer jag med hull och hår!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Jaaaaa!! Ska bli så himlans kul!!:P

Medlem

Ett Spel som kommer passande i min "Collection"

det är bra med ett Demo också hoppas att det innehåller mycket =D

Medlem
Medlem

Jo detta ser man framemot

Skulle vara guld om de la in Tangentbord + Mus support till PS3 då det är fullt möjligt.

Någon som vet om mission editorn kommer vara tillgänglig på PS3 & 360 ?

Medlem

Ser faktiskt riktigt fram emot det här demot... Får liknande känslor som jag fick när BF2 demot blev släppt... BF2 demot är det bästa demo jag nånsin spelat så vi får väl hoppas att OFP2 demot håller hög klass den me, och hoppas det är både SP/MP eller bara MP, bara man får testa hur nätverkskoden fungerar...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

Bra det


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Inaktiv

Alltid härligt med demo-versioner Hoppas spelet kommer ut på Steam og.

Medlem

Nice! Trevlig nyhet.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Undra om det kommer kräva mer än Crysis?

Medlem

Demo är bra. Skall testas.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag hoppas det dara "Work in process" stammer, sag ju sisadar ut for typ 10 ars uppgradering fran det forra.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Alltid härligt med demo-versioner Hoppas spelet kommer ut på Steam og.

hoppas verkligen inte att de kommer ut på Steam, då kommer det kosta mycket mer än i vanliga fall.
Kolla bara Empire: Total war... kostade fan 150kr mer på Steam än i butik.

Men det är dock alltid bra med demos

Medlem

Skåpmat, samma snack om atmosfärer, soluppgångar och skuggor som alltid, Crysis, Farcry2 bla bla bla. Vem bryr sig egentligen om skuggor i ett FPS? Jaja visst, alla detaljer bidrar till slutupplevelsen. Men det spelar ju ingen roll om skuggorna faller korrekt och solen rör sig över himlen om jag säkert kan gömma mig bakom ett tunt trästaket medan fienden skjuter på mig utan resultat!

Fokus på lite fysik, kulbanor, genomträngning som man alltid har önskat sig mer av. Det nu gamla SWAT 3 gjorde detta ganska bra tycker jag vilket bidrog till mycket av intensiteten i spelkänslan.

Känns faktiskt som det är lite för mycket ögongodis just nu men jag gillade verkligen OPF trots mycket buggar och en komplicerad styrning. Man kan ju alltid hoppas.

/m

Medlem
Skrivet av Bitme:

Skåpmat, samma snack om atmosfärer, soluppgångar och skuggor som alltid, Crysis, Farcry2 bla bla bla. Vem bryr sig egentligen om skuggor i ett FPS? Jaja visst, alla detaljer bidrar till slutupplevelsen. Men det spelar ju ingen roll om skuggorna faller korrekt och solen rör sig över himlen om jag säkert kan gömma mig bakom ett tunt trästaket medan fienden skjuter på mig utan resultat!

Fokus på lite fysik, kulbanor, genomträngning som man alltid har önskat sig mer av. Det nu gamla SWAT 3 gjorde detta ganska bra tycker jag vilket bidrog till mycket av intensiteten i spelkänslan.

Känns faktiskt som det är lite för mycket ögongodis just nu men jag gillade verkligen OPF trots mycket buggar och en komplicerad styrning. Man kan ju alltid hoppas.

/m

OFP hade år 2001, skuggor och 24h dag/natt cykel inkl en riktig stjärnhimmel.

Sen förstår jag inte vad du menar att det är för mycket ögongodis, har du ens kollat på de senaste bilderna och egotech videon? ser inte mycket bättre ut än BF2 grafiskt, skillnaden är att de har lagt på ett filter ungefär som i Grid och det spelet såg bättre ut utan filtret.

Medlem

"Codemasters lovar demoprovokation innan kriget bryter ut."

De släpper demon för att provocera oss?

Medlem

Härligt, fan va gött:up::D

Medlem

Jag tycker Steam suger... man kan inte spela ett spel utan att behöva starta spelet...
Jag ser mest framemot 360 versionen och DEMOT :heart:kommer bli bra!
Föresten vad betyder H1? Betyder det Halvår 1?

Alltså ni får ju tänka er att det är Work in progress och att videorna som dom lägger ut på nätet inte är den bästa kvaliteten ..

Medlem
Skrivet av rickzzorr:

Jag tycker Steam suger... man kan inte spela ett spel utan att behöva starta spelet...
Jag ser mest framemot 360 versionen och DEMOT kommer bli Fett nice? Föresten vad betyder H1? Betyder det Halvår 1?

Nej, det är ju nästan självklart ;D

Medlem

"man kan inte spela ett spel utan att behöva starta spelet..."

qftw! lol Ja det är NÄSTAN självklart... ;D


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Codemasters lovar demoprovokation innan kriget bryter ut."

vet dom nåt vi inte vet? är bush fortfarande president i hemlighet? eller är nordkorea på krigstigen? snälla codemasters ni måste berätta så jag hinner gömma min dator från terroristerna!!!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ser faktiskt riktigt fram emot det här demot... Får liknande känslor som jag fick när BF2 demot blev släppt... BF2 demot är det bästa demo jag nånsin spelat så vi får väl hoppas att OFP2 demot håller hög klass den me, och hoppas det är både SP/MP eller bara MP, bara man får testa hur nätverkskoden fungerar...

Om inte annat kommer du kunna glädjas över att det är exakt samma sorts spel som BF2. Glättigt arkadskjutande...

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av HaZe303:

Ser faktiskt riktigt fram emot det här demot... Får liknande känslor som jag fick när BF2 demot blev släppt... BF2 demot är det bästa demo jag nånsin spelat så vi får väl hoppas att OFP2 demot håller hög klass den me, och hoppas det är både SP/MP eller bara MP, bara man får testa hur nätverkskoden fungerar...

Om inte annat kommer du kunna glädjas över att det är exakt samma sorts spel som BF2. Glättigt arkadskjutande...

hah

1
Skriv svar