Helgens digitala erbjudanden vecka 11

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 11

Glöm inte Red Orchestra på Steam för 4.99€ denna helg.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Glöm inte Red Orchestra på Steam för 4.99? denna helg.

Uppdaterat Tackar!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ska det inte komma achivements till Red Orchestra oxå?

Medlem
Skrivet av Hix0r:

Ska det inte komma achivements till Red Orchestra oxå?

Har redan kommit, en ny bana också.

Medlem
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Hix0r:

Ska det inte komma achivements till Red Orchestra oxå?

Har redan kommit, en ny bana också.

Vart hittar man achivmentsen? För jag kollade tidigare idag

Medlem

Kan ni börja med en avdelning om digital nerladdningsbart köpbart? Spel, film med mera?
Jag själv skulle vilja ha mer av sånt flytandes på nätet, och mer lättåtkomligt.

FZ är ju en stor poppis sida så ni kan ju ha rätt bra inflytande. Ju mer folk som hittar lagliga sätt att tanka hem desto bättre. Just film och tv-serier tycker åtminstone jag är svårt att hitta. De som finns (som jag hittat) har inget vidare utbud.

Då kanske de större bolagen ser att det finns stort intresse? (hoppas jag det finns varjefall).

Tänk er en sida som piratebay, med allt som finns där till humana priser. Vore ju rena guldgruvan!

Jag önskar att jag kunde aktivera alla mina spel jag har i fodral i steam. Det vore underbart! Slippa skivor.

Däremot är just Steam rätt dyra för att vara digitala downloads, men deras weekend deals är helt fantastisk. Man ser ju hur jäkla mycket det säljer så fort det sänks priser. Jag har köpt spel som en galning de senaste månaderna pga at jag hittat fina deal här och var.

Oj, det blev rätt långt det här. Men, bra att ni tar upp sånt här. Mera sånt.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Jättebra att ni skriver sådant här, såg det förra veckan också. Uppskattas som fan.

Vet inte ifall ni vill veta om andra digitala nerladdningssidor, men G2play.net är rätt schysst, fixade WOTLK från dem och det gick på två röda att få nyckeln. De har också RIKTIGT bra priser på L4D och Orange Box. http://g2play.net/
(Det är en polsk sida, du köper endast nyckeln till produkten, precis som på Steam och får sedan ladda ner det från respektive sida. Betalning görs genom Paypal så jag antar att det är säkert, har själv bara köpt därifrån en gång.)

Precis som Zebulone så skulle jag vilja skippa allt vad skivor heter, bort med sånt.

Medlem

Hittade MnB i fältöversten för 99 med paket och shit... vet inte, men det är ju i så fall ganska billigt det med. Om nu priset på 8EU är sänkt från orginal med 70%


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av abbe:

Vet inte ifall ni vill veta om andra digitala nerladdningssidor, men G2play.net är rätt schysst, fixade WOTLK från dem och det gick på två röda att få nyckeln. De har också RIKTIGT bra priser på L4D och Orange Box. http://g2play.net/
(Det är en polsk sida, du köper endast nyckeln till produkten, precis som på Steam och får sedan ladda ner det från respektive sida. Betalning görs genom Paypal så jag antar att det är säkert, har själv bara köpt därifrån en gång.)

Undrar hur de kan vara flera hundra kronor billigare än Steam på L4D när det enda man gör sen är att fylla i sin nyckel på Steam och ladda ner det där.

/ LordDaimos

Medlem

Jag skulle gissa att de köper i bulk, alltså riktiga skivor, tar nycklarna och skiter i förpackningarna och säljer endast nycklarna sen.

Eller så har de snott nycklarna. I vilket fall så skiter jag i det då de är billiga och Valve är dyra som fan.

Medlem

Kan nog bli ett köp av Red Orchestra, riktigt bra pris. Bra att ni kör sådana här nyheter också för jag brukar ha noll koll på alla erbjudanden.

Inaktiv

Hoppas fz får lite reklamintäkter för dessa nyheter

Medlem

Kan bara säga att Mount&Blade är sjukt kul i all sin enkelhet. Boosta upp grafiken med en mod så ser det dessutom bättre ut på en modern dator.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

GOG.com har som vanligt ett helgerbjudande också. Patrician 3 och Port Royale 2 för $15,99. Finnes på http://www.gog.com/en/page/sea_promo/

Medlem
Skrivet av Sokkan:

GOG.com har som vanligt ett helgerbjudande också. Patrician 3 och Port Royale 2 för $15,99. Finnes på http://www.gog.com/en/page/sea_promo/

Ah fick höra det av en kollega lite tidigare idag, ordnar till det i nyheten

Tack ändå! Ska hålla koll där nästa helg när det är dags för en ny artikel


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det går ju toksegt att ladda ner UT3 just nu. Wohooo 26Kb/sec. Dagens i-landsproblem kanske.

Medlem
Skrivet av Demonhunter:

Det går ju toksegt att ladda ner UT3 just nu. Wohooo 26Kb/sec. Dagens i-landsproblem kanske.

Byt nerladdningsregion.

Settings > Download > Download Region

Medlem

För er som följt diskussionen om hur valuta kursen och lokalapriser i steamshop sätts.
Så kunde man klaga till eu via en sida för några månader sen.

Nu har jag iaf fått svar och eu har iaf inte kunnat konstaera att valve gör nått fel i prissättningen iaf inte nog för att kunna sätta någon press.

jkla massa text var det iaf.

Vill ni ha dokumentet och läsa så pm så kan vi lösa det via msn eller irc eller nått


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

^

Inte för att tjata, men i Sverige påverkas vi inte något märkbart av den nya valutan på Steam iaf eftersom vi ändå måste betala skatt. Men euron är skatten inräknad. Står det 29.99€ betalar man 29.99€. Med dollarn kunde det stå $29.99 och sen när man gick vidare till kassan tillkom skatten och man fick plötsligt betala $39.49, vilket i princip motsvarade 29.99€.

1
Skriv svar