Less på Bollnäs

Medlem
Less på Bollnäs

Jag är uppriktigt less på att bo i Bollnäs. Trivs inte och staden är så jävla tråkig!
Min jobbcoach frågade varför jag då bor kvar, hon tyckte att jag faktiskt skulle flytta.

Jag hade inget bra svar på den frågan faktiskt, vet inte själv varför jag bor kvar.

Om man inte trivs så påverkas man mentalt, och ens vardag blir tung, grå och trist.
Till slut så är man så nere så man inte orkar mer. Så jag beslutade mig för att ta tag i det hela och
göra något åt saken, innan det är försent, innan jag gått ner mig så pass att jag inte bryr mig längre.

Jag sa upp min lägenhet och beslutade mig för att temporärt plantera röven hos päronen i Uppsala, tills jag hittar en egen lya att plantera röven i. Så till sommaren (Juni) flyttar jag hem till päronen.
Personerna man minst vill bo hos, men ibland får man offra sig, för att kunna ta sig framåt i livet.

#blogg

Less på Bollnäs

Flytta till storstaden och njut av frukterna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är också less på Bollnäs, och jag har aldrig ens varit där.


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Har du möjlighet så ska du flytta till en storstad och se hur du gillar det. I Stockholm finns det ju alltid att upptäcka och hitta på, och Göteborg och Malmö är fint det med. Bara det passar med jobbet så, och ekonomin såklart. Det är riktigt dyrt om man ska bo i centrum.

Medlem

Just nu är jag i Linköping. Åkte iväg på en "spontan" resa, eller vad man ska kalla det för Ska leta lägenhet och försöka att hitta ett jobb.
Behövde komma bort från tråkiga Bollnäs. Finns inget som är bra med den staden alls. Om det nu finns ett helvette på jorden, så är det Bollnäs

Medlem

Ja bollnäs är värdelöst! Kom till söderhamn, kulturmetropolens högborg!

Seriöst, bra av dig att ta steget och våga dig ut på okänd mark. Hoppas du lyckas hitta något där nere som får dig att stanna.

Medlem
Skrivet av trasapa:

Ja bollnäs är värdelöst! Kom till söderhamn, kulturmetropolens högborg!

Seriöst, bra av dig att ta steget och våga dig ut på okänd mark. Hoppas du lyckas hitta något där nere som får dig att stanna.

Hahaha Söderhamn
Läst mycket om alla invandrare som kommer dit.
Är det inte bättre att dom anlägger en hamn där på en gång, hehe

Hoppas också jag hittar något här som får mig att stanna. Här där vandrarhemmet ligger kan man nog kalla för Lilla Söderhamn iaf

1
Skriv svar