Inaktiv
Val av hörlurar?

Ska nu köpa mig ett par nya hörlurar eftersom morsan slog sönder de gamla:P . Jag har haft Philips SHP8900 tidigare vilket var väldigt bra hörlurar, men eftersom det var längesen så kanske det finns bättre lurar nu.

Som sagt , är ute efter hörlurar , inte headset, för mic har jag redan .

Prisklassen ska ligga mellan 500-600 SEk, ska mest använda lurarna till att spela,film,musik,

/David

kollade lite på detta headset , vet inte om det är lika bra ljud i dem , men någon som har testat dessa osv, de verkar bra då det står 5.1 ljud och har dessutom usb kabel så man slipper massor med sladdar osv.?

Namn : cyber snipa 5.1 headset
Länk : http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=304371
Recension : http://www.youtube.com/watch?v=SX_kcHTFYSo

Medlem

Men du ville väl inte ha ett headset, eller?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

Men du ville väl inte ha ett headset, eller?

:S tror jag skrev det ovanför, att jag inte ville ha ett headset. Det är en stor skillnad mellan ett headset och vanliga hörlurar. eftersom jag vill ha bra ljud osv.

Headset : ett par hörlurar med en mic som sitter fast.

Hörlurar : utan mic, och oftast bättre ljud än headset lurarna

Medlem

Jo, men det du länkade var ett headset, så vill du ha det iaf?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

Jo, men det du länkade var ett headset, så vill du ha det iaf?

ah , ne ville bara se om någon hade testat det headsetet eftersom det var 5.1 ljud.

men jag ändrade mig nu och vill ha och håller mig till hörlurar, eftersom ljudet oftast är bättre där.

Har tittat lite på KOSS PRO 4AA, är de något att ha eller finns det bättre för samma prisklass som de?

Medlem

Efter mina erfarenheter så har Koss bra grejer, har inte testat just dom men andra hörlurar och det är kvalité


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

Efter mina erfarenheter så har Koss bra grejer, har inte testat just dom men andra hörlurar och det är kvalité

Ellehbg, du är väldigt ''hjälpsam'' men jag vill helst hålla mig till någon som ''har'' testat dessa eller åtminstonde vet om dessa är bra,

Jag vet att du försöker hjälpa till, är tacksam för det:P

Medlem

koss pro3aa hade dom här ett par år och ljudet är bra komforten är hög och prisvärdheten känns som högst i den prisklassen. Nackdelen är att ramen är lite svag i kanterna så om du har abnormt stort huvud som mig så får du vara beredd på att kontakta supporten för ny båge nån gång vart annat år. Annars NPNP. Skitbra lurar till sjukt lågt pris nu. Köpte för drygt 700 och brukar kostar 900 i butik har jag sett.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

[http://www.inet.se/ljud---bild/hoerlurar---headset/sennheiser...]
Har dessa Sennheiser Hd 215 o tycker de är grymma, bra till både spel o musik ,sköna o tätslutande, lite plastiga kanske men det är väll alla nu för tiden (då är dom ju lättare också ):)
Lyser kvalite´i mina ögon men jag är absolut ingen expert


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kör på Sennheiser i din prisklass så blir du nöjd.

Inaktiv

Jag satsade på Philips SHP8900 igen, kände mig ganska nöjd med hörlurarna och än så länge verkar de fotfarande vara på toppen i sin prissklass

1
Skriv svar