Theatre of War 2-demo ute

Robot
Medlem
Theatre of War 2-demo ute

WW2 är alltid välkommet Vet att många tröttnat sedan länge. Men jag kan inte sluta spela WW2 spel överhuvudtaget.
Men of War är väl det roligaste just nu, men detta skall testas grundligt.

Medlem

Kanske skulle va nåt.

Medlem

Det här skall bli intressant!


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Det här ska bli spännande

Medlem
Citat:

Något releasedatum har vi inte i dagsläget

Battlefront.com and 1C Company are excited to announce the official release date for the upcoming tactical World War II title Theatre of War 2: Africa 1943. The game will be available worldwide on April 24 2009, in a simultaneous release by 1C Company in Eastern Europe and by www.battlefront.com for the rest of the world.

Medlem

Får hoppas det är bättre än den första. Fan vad jag är besviken på Battlefront... CM:Shockforce var en katastrof jämfört med deras tidigare CM spel och sen TOW (jag vet det är 1C) hade den sämsta MP någonsin

Edit: Och fan vad Campaigns tar tid att bli klart


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Får hoppas det är bättre än den första. Fan vad jag är besviken på Battlefront... CM:Shockforce var en katastrof jämfört med deras tidigare CM spel och sen TOW (jag vet det är 1C) hade den sämsta MP någonsin

Edit: Och fan vad Campaigns tar tid att bli klart

1C producerar ju bland de bästa ryska spelen som finns inklusive IL2 sturmovik samt dess uppföljare & expansioner.

Rysk kvalité slår allt annat när det kommer till realism iaf, något som saknas på väst marknaden.

Skrivet av Ankh:

Får hoppas det är bättre än den första. Fan vad jag är besviken på Battlefront... CM:Shockforce var en katastrof jämfört med deras tidigare CM spel och sen TOW (jag vet det är 1C) hade den sämsta MP någonsin

Edit: Och fan vad Campaigns tar tid att bli klart

"Theater of war" är ju sketa bra. Kan bara hoppas detta blir hälften så bra.:O


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:

Edit: Och fan vad Campaigns tar tid att bli klart

CM Campaigns är nedlagt, källkoden är släppt..

ToW2 har potential, känns som Close Combat i 3D typ.

Medlem
Skrivet av cmdrsven:
Skrivet av Ankh:

Edit: Och fan vad Campaigns tar tid att bli klart

CM Campaigns är nedlagt, källkoden är släppt..

ToW2 har potential, känns som Close Combat i 3D typ.

Skit också - då har jag inte mer intresse i deras spel. Såvida de inte gör en rejäl comeback med ett ordentligt Combat Mission.
Förstår inte varför de ändrade ett vinnande system till den de har i CMCF


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag vill se rysk realism och västs berättande i samma spel.

hmm... men vart tog deras Men of War vägen?

Medlem
Skrivet av UltimaThuleRagnarok:

hmm... men vart tog deras Men of War vägen?

Vad menar du? spelet är ju släppt http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=209... och demot finns här på fz.se

Tyckte grafiken i Theatre Of War var lite väl taggig (trots 1600x1200 i upplösning) om man jämför med Men Of War. Man måste zooma in ganska när för att det ska se bra ut, men jag vill ju ha översikt över fältet


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Mysko; jag har ringt till GAME nu ett par ggr... Dom har inte hört talas om det, men jag läste på nån engelsk sajt att det släpps imorgon...? +att Webhallen inte ens har några på lager.

Medlem
Inaktiv
1
Skriv svar