Medlem
Nokia N95-2 fråga

Skaffa mig en N95-2 för användning till jobbet. Ett "problem" med denna mobil är att jag tycker det är så sjukt mycket onödiga iconer på första sidan. Vill ju att bara bilden ska visas jag har bakom. Någon som äger en N95 och vet hur man får bort alla snabbknappar/iconer?

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Skaffa mig en N95-2 för användning till jobbet. Ett "problem" med denna mobil är att jag tycker det är så sjukt mycket onödiga iconer på första sidan. Vill ju att bara bilden ska visas jag har bakom. Någon som äger en N95 och vet hur man får bort alla snabbknappar/iconer?

Ring nokia supporten, de är hjälpsammare än du tror... Jag HATAR min N95.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

vaffö de? Funderar på å skaffa mig en faktisk

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

vaffö de? Funderar på å skaffa mig en faktisk

Jag har förvisso den första modellen men bara ur "the top of my head"...

* Gps:en har fungerat en gång, efter 15 minuter och endast utomhus.
* Batteritiden är typ 4 minuter
* Det går inte ställa snooze intervallen som jag vill, fem minuter or the highway, liksom
* Det är rena smörjan att hålla reda på all skit i telefonen - det är 22 menyval innan man får ner ett internetfönster man öppnat av misstag.
* Det går inte lyssna på radio utan hörlurar inkopplade, då kan du dock välja högtalare istället... wack

Allt jag gillar med telefonen har inget med telefoni att göra... det är också miff mellan minneskortet och musikspelaren som inte vill spela mp3 från minneskortet om jag inte lägger in dem i spellista en och en... wtf.

Också. Jag H A T A R mobiltelefoner. Finns aldrig när man behöver en men ringer alltid när man inte vill att den skall göra det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Batteriet är faktis riktigt bra enligt mig. Det är viktigt att man laddar det ca 20 timmar förstga gången bara. Har haft telen i ca 2 veckor nu och har inte ångrat mig en sekund! Min gps funkar faktis när jag satt inne å titta på tv. Då har jag en övervåning + tak åvanför Nu när jag lagt till dom snabbknappar jag vill ha är n95 sjukt skönt mobil!

Medlem

min sambo har föregångaren och han är otroligt missnöjd med luckan framför allt. glider upp hela tiden, han är elektriker och ha således med sig mobilen i fickan. men det vill jag säga att jag inte tror på den typen av lucka faktiskt (inte några telefoner med luckor faktiskt). nu är den telefonen död och han har en ny.

Inaktiv

De där me radio e väll kanske att lurarna agerar antenn? Inte helt säker, men har för mig. Aja tack för infon, blev mera tänk nu, å de e väll bra. Aldrig kul å köpa fel. prah prah tack å gonatt

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:

De där me radio e väll kanske att lurarna agerar antenn? Inte helt säker, men har för mig. Aja tack för infon, blev mera tänk nu, å de e väll bra. Aldrig kul å köpa fel. prah prah tack å gonatt

Antag att du har rätt... då har telefonen blivit sämre än föregångaren i det avseendet då den inte behövde hörlurar som antenn.

...nog för att N95 bethöver en antenn men... ändå, liksom...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

jo ja håller me. Men ni snackar om 8gb versionen eller? För ja funderar endå på "vanliga" med minneskort.. den e mycke billigare:P men de kan väll inte skilja nåvidare mycket mellan dem eller?

Inaktiv

Tänker köpa N96 när den kommer. 16GB, 5 megapixel, wi-fi och allt man kan önska sig


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

sen lär den kosta som ett hus?

Inaktiv
Skrivet av mirlamoooo:

sen lär den kosta som ett hus?

Worth every penny


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

kommer inte iphone till sverige snart? den är jag faktiskt lite sugen på...

Medlem
Skrivet av lave:

kommer inte iphone till sverige snart? den är jag faktiskt lite sugen på...

hörde att den skulle komma i augusti. Dock ej från någon säker källa.

Om man ska köpa ny mobil i dagsläget, är det verkligen N95 som gäller i sådana fall?

Inaktiv

jag fick precis min SE G900...som N96 fast 12mm tjock ;P

Inaktiv
Skrivet av Jinx:

jag fick precis min SE G900...som N96 fast 12mm tjock ;P

Var köpte du å hur mycket kosta de? Är du nöjd?
Måste säga att den verkar riktigt interresant

Inaktiv
Skrivet av mirlamoooo:
Skrivet av Jinx:

jag fick precis min SE G900...som N96 fast 12mm tjock ;P

Var köpte du å hur mycket kosta de? Är du nöjd?
Måste säga att den verkar riktigt interresant

3500pix @ Katshing
Förhandsbokade...är kalasnöjd. Det tar ett tag att ställa om sig till pekskärm och UIQ bara ;P En riktig blixt hade inte varit fel heller, men annars är jag nöjd

1
Skriv svar