Sagan om ringens licensbyte

Robot
Sagan om ringens licensbyte

Vattna vattna...

Medlem

hoppas dom kan göra bättre spel än EA, dom senaste sagen om ringenspelen har varit kassa, fast vissa roliga finns det

Medlem


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Haha gillar rubriken


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Skön bild. Skulle gärna vilja se en uppföljare Slaget Om Midgård 3. Ganska roligt att lira med polarna på lanen. Lite fler lag, nya banor, nya tillägg, ett nytt Multiplayer system "kanske" via Steam?

Nej, jag vill ha ett nytt SlageT!

Inaktiv

Warner? Det är ju ett filmbolag...!

Då var det slut på Lotr spelen då, jag som fortfarande letar efter något BRA Lotr spel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tycker det låter bra...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Warner? Det är ju ett filmbolag...!

Då var det slut på Lotr spelen då, jag som fortfarande letar efter något BRA Lotr spel.

Är inte dom inblandade i FEAR spelen på nåt sätt? Warner, alltså...


signatur
Medlem

Warner är inte dom bara spelutgivare inte utvecklare? Dom är väll utgivare till FEAR spelen eller?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

hoppas dom gör nåt bra spel nu när dom fått licensen och inte fortsätter göra dåliga spel som EA gjorde

Redaktör

Warner är utgivare och inte utvecklare, ja. Klicka länken i nyheten (eller i början av detta inlägg) för att komma till vår databas och se vad de gett ut.


signatur
Inaktiv

Det lär ju knappast kunna bli värre än att ha EA vid spakarna, snacka om att 90% av deras anställda antingen är idioter, ELLER att de inte får säga sin egen åsikt om ett spel och bara säga att de kommer tjäna X pengar på spelet. Det senaste spelet jag vet att de var med i som var bra var Battlefield, och det är endå Dice som utvecklar.
EA = Kvantitet och inget annat.

Medlem

Hoppas LOTR spelen blir bättre nu...

Inaktiv

Conquest var bland dom hemskare spelen, värsta var att hypen visade ett spel medans spelet i säg var flera mil ifrån. Värkligen total failuer.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Jag gillar idéen, fler företag borde våga och göra byten, eller släppa en licens.

Vore kul att se till exempel Call of Duty, Warcraft eller Star Wars från andra utgivare än de som äger licensen. Kanske 3 år eller något.

Varför inte The Sims från Blizzard...?

Men... man kan bara drömma eller?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

The Sims: Warcraft

Styr en ensam alv från barndom till vuxen, med en hel drös av nya föremål, såsom pilbågen och trädkojan. När din alv växer upp kan du även skicka honom till jobbet (läs armén) där han kan tillbringa sin tid för att tjäna pengar som kan användas till att uppgradera... något. Ha kul, köp spelet och lär dig älska det.

Medlem

Äntligen. Inte för att jag tror att Warner kommer ligga originalet närmare men det känns ändå skönt att slippa EA's hädelser till spel.

Medlem

Ja, äntligen får Tolkien vila i frid... tills vidare.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar