Vinn möss från Microsoft!

Robot
Medlem
Vinn möss från Microsoft!

Najss, Hoppas man vinner, då blir dotra glad då hon behöver en ny

Inaktiv

Va är det med att döpa möss efter giftormar? Copperhead, Diamondback, Sidewinder osv...

Medlem

Men, är inte det "rätta" svaret på fråga 2 fel?


signatur

living let die

Medlem

Sidewinder>Intellimouse Explorer 3?

Medlem

Sådär, då deltar man.
God jaktlycka till alla musjägare!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Den här skall jag köpa, om jag nu inte vinner!

Medlem

Lycka till, allihopa!
Den ser riktigt fin ut, undrar om den är i samma klass som Razers

Inaktiv

Lycka till grabbar, jag föredrar en mus med sladd & alla dess knappar och utseendet är alltid så klumpigt.

Kommer ihåg att jag fick gå igenom en massa butiker för att hitta en mus som var tillräckligt stor för handen och relativt enkel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av artist:

Men, är inte det "rätta" svaret på fråga 2 fel?

Det är lite felöversatt ja...

Lycka till allihop! Hoppas man vinner nu då


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

Skön tävling! Hoppas att jag vinner!

Medlem

Hmm, har haft två Roccat Kones som pajat bägge två, får väl hoppas på en vinst

Eller vänta... Trådlös? Nej tack. Då kör jag hellre med kulmus. :evil:

Medlem

Fy fan jag vill då inte ha en sån där. Min Razer Diamondback funkar fortfarande skitbra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag måste ha nämnt en av dom absolut viktigaste egenskaperna hos en mus, så skicka mig priset... nu!

Anywho så verkar det bara en hyffsat stabil mus.

Medlem
Inaktiv

Nej tack till Micromonopolshit, betalar hellre för att slippa ännu en produkt från dom.

1 dygn drifttid = lol min logitech trådlösa klarar över en månad och behöver inte laddas upp!.

Inaktiv

Sladdlöst? Nej tack!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Vore faktiskt trevligt o vinna.
Men som witriolus skriver, är inte 30timmar rätt lite? Får man ju ladda musen 1gång i veckan minst.

Sen är sladdlösa rätt okej, man måste nog vara "pro gamer" för att anse att en sladdlös inte räcker till ens behov.
Min Wireless Optical Mouse 2.0 från Microsoft funkar fortfarande bra, fast den är ett par år gammal. Borde verkligen fixa ny mus, dom blir ju inte direkt "fräscha" efter man använt dom länge.

Medlem

Varfär är folk så rädda för sladdlöst? Jag kör med en gammal MS Explorer 2.0 och batteriet (2xAA) håller ju någon månad iaf och då används den flitigt.

Medlem

Suck... Vart är mössen som passar oss vänsterhänta?

Hade gärna tävlat om en ny muss då min Razer håller på att lägga av. Men det känns lite onödigt då jag inte kommer kunna använda denna..

Medlem

Hoppas intensivt! Musen har sjungit på sista versen ett bra tag nu (en väldigt lång vers) men de är ju så dyra om man vill ha något bra

Medlem

Har fan inte köpt en ny mus på säkert sex år eller så, nu när jag tänker på det så e den faktist rätt tålig min gamla logitech, fast det e ju nåt knas med den, skramlar lite sådär kul.
Men så länge den gör vad jag vill så.

När ska ni tävla ut det matchande tangentbordet då?

Medlem

Vore kul att vinna för en gångs skull, tävlingen sluter ju på min födelsedag t.o.m.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kan man inte vinna microsoft i stället?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör

Vi försökte få till en romantisk helkväll med herr Gates som förstapris men nån lök som kallade sig Jobs protesterade så vilt att vi tvingades skrota den idén.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi försökte få till en romantisk helkväll med herr Gates som förstapris men nån lök som kallade sig Jobs protesterade så vilt att vi tvingades skrota den idén.

Hahahaha! Härligt inlägg


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av witriolus:

Nej tack till Micromonopolshit, betalar hellre för att slippa ännu en produkt från dom.

1 dygn drifttid = lol min logitech trådlösa klarar över en månad och behöver inte laddas upp!.

Så tänker inte vara med då eller? Bara för att ert Xbox 360 har gått sönder så ska ni smöra ut allt annat inom Microsoft! Vinner du musen så ändras nog ditt tycke!

Medlem

Hoppas man vinner!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi försökte få till en romantisk helkväll med herr Gates som förstapris men nån lök som kallade sig Jobs protesterade så vilt att vi tvingades skrota den idén.

Attans...

Medlem

Lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar