Nya Army of Two utannonserat

Medlem
Nya Army of Two utannonserat

gilalde inte army of two allt för mycket :/ får se om dom kan ändra min uppfatting med tvåan


signatur

OORRYYEE!!

Inaktiv

kommer ihåg att jag köpte massa vapen och skit sen stängde jag av spelet och hade förlorat allt inklusive mina pengar. Jävla skitspel var det.

Medlem

Hoppas dom tar till sig kritiken från första spelet och gör det här ännu bättre då kan det bli ett köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av anon_38597:

kommer ihåg att jag köpte massa vapen och skit sen stängde jag av spelet och hade förlorat allt inklusive mina pengar. Jävla skitspel var det.

du kom väll i håg att spara inan du stängde av?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

1'an Var jag nöjd med men hade en del brister, hoppas 2'an blir bättre.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

föra spelet var lite segt=(
Tråkiga kontroller=( Men 2an blir nog bättre=) (hoppas jag!)

Inaktiv

Gillade förra spelet mkt, Vill ha detta redan nu


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

mm slapper det pa Pc
testade de hos en kompis o de var helt ok o bra mkt roligare o originellare an halo

Medlem

ooo Army of two two

Medlem
Skrivet av anon_38597:

sen stängde jag av spelet och hade förlorat allt inklusive mina pengar.

How, I ask?

Medlem
Inaktiv
Skrivet av kabex:
Skrivet av kraaa:

sen stängde jag av spelet och hade förlorat allt inklusive mina pengar.

How, I ask?

Vet inte, jag hade ju köpt vapen dagar innan så de fanns där. Troligen blev sparfilen förstörd av något.

Medlem

Army of Two var väl roligt och så, men jag stod inte ut med kameran och kontrollen som ibland var helt värdelös. Att stupa vid en låda och skjuta fiender därifrån när man väntar på polaren blev ibland omöjligt pga kameravinkeln, trots att stora delar av kroppen stack ut.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

We want to see Army of Four


signatur

I have spoken..

Medlem

förbättrade kontroller vore nice. la ner första pga att kotrollerna vart lite jväll jobbiga ibland. å dom frå gärna skippa updragsdelar som går på tid. sånt är fan bara störigt.

Medlem

Hoppas detta blir bättre än ettan. Gillar verkligen coop spel.

Vad kul om det hade hetat Army of Two 2:D

Medlem

Army of two var bland det tråkigaste jag har spelat. Saknade själ, saknade kvalité. Kändes som ett spel, från 90 talet. Får hoppas 2:an blir mer intressant. För grundtanken är riktigt bra, men dåligt utfört.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nu blev jag verkligen på gott humör. Aldrig varit så glad över att döda en boss i något spel som i Ao2 DLCn. Längtar efter detta.

Medlem

Bara tvåan blir bra mycket längre så blir jag nöjd. Ao2 är ett av dom bästa co-op spelen som finns.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

Ja ett till "Springa-Stanna-Skjut" spel. Wooo...hooo... det enda som var coop var att man använde sin kompis för att hitta svagheter hos bepansrade fiender. Helt klart det sämsta spelet jag har lirat till PS3.

Tyckte AoT var "OK", var inget märkvärdigt men var byggt på coop! Hoppas på lite mer RPG dock - då skulle det vara svinkul. Lite mer häftigt om en polare kan öka stryk han kan tåla och spela efter att ta flesta träffarna, medans den ena blir mindre tålig men gör mer skada, träffar bättre osv osv osv... Gör det lite mindre enformigt att spela igenom mer än en gång också.

Var lite besviken man bara kunde ändra utrustning, lite olika "skills" man kan ändra så skulle jag vara såld direkt!

Inaktiv

Funderade på att köpa Army Of Two för ett riktigt långt tag sedan. Blev inget köp, av alla klagomål som spelet fick. Så man är tveksam om man ska köpa detta.

Medlem

Trots att det var extremt kitschigt och stereotypiskt så var AoT roligt, till och från. En polare smyger omkring och avrättar folk medan den andra bara skjuter för skjutandets skull för att sen få overkill och springa rensa hela området. Små detaljer som att klappa varandra på huvet eller stampa på tårna var en fin bonus.

Tråkigt att det inte släpps till PC, det kommer säkert floppa rejält.


signatur
1
Skriv svar