FZ Ipaddar

Redaktör
FZ Ipaddar

[ia=18869; large]

#blogg


signatur
Medlem
FZ Ipaddar

Se där, bara att hänga upp tavlan på väggen nu då.

Medlem
Medlem

Åhhh,det var ju den iPaden du skulle skicka till mig Tompa.

Medlem

Hur lång är batteritiden vid aktivt användande?

Medlem

Det var en fin fotoram.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Redaktör

BeeJac - ska höra med @John. Jag testade den bara som hastigast.


signatur
Medlem

Ingår tavelspik eller stativ?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Antikvitet

BeeJac: Lite svårt att säga - jag har knappt haft den ett dygn och inte hunnit göra så mycket. Men den är helt okej, jag har varit i Oslo hela dagen och använde den en hel del - film på flyget, mail under dagen, en hel del surfande och demoande, och nu när jag kommer hem har den 70% kvar. Men den drar iväg när man sätter på wlanet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

John: Finns det svensktangentbord eller det har inte lagts till ännu?

Inaktiv

Bara jag som inte fattar riktigt grejen med den? den är inte så stor. men den är så stor så det inte går och stoppa undan den utan man måste ha en väska eller dylikt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

MiXiE: Hela prylen är en leksak. Den fyller ett syfte som apple hittat på.
Men visst, den är ju häftig...

Medlem

skapat behov, visst. det finns runt omkring oss. det enda vi behöver är luft, mat, och vatten. allt annat är optional.

iPad, må vara en leksak, men den har saker som jag kan se riktig nytta av. även om vissa saker kan göras med en laptop, men inte lika bra eller lika roligt.

Medlem

Tackar för svaret John!

Blir nog ingen iPäääd då de vägrar att ge den native flash...

Vet inte om d har med licenskostnader att göra eller för att de vill sänka prestandan då det är väldigt processor krävande...

Har min gosiga N900 vart jag än beger mig och är jag på jobbet eller hemma är jag aldrig längre än ett steg från en tvåkärnig laptop

1
Skriv svar