MadWorld på ny trailer

Robot
Medlem
MadWorld på ny trailer

ser tok coolt ut!

Medlem
Redaktör
Skrivet av scroooge:

FIXA LJUDET!

Det funkar perfekt för alla som är trevliga.

Vi kikar på det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av scroooge:

FIXA LJUDET!

Det funkar perfekt för alla som är trevliga.

Vi kikar på det.

Vore det inte enklare att typ skriva "ljudet är out of synk" scrooge! Jag har samma problem BTW


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Redaktör

Beter man sig trevligt får man trevlig respons, och tvärtom.

Jag vet att ljudet krångar, men inte varför. Det knasar med Quicktime också, men med VLC funkar det. Flashfilmen kan jag inte göra nåt åt, jag råder er att dra hem rullen istället och kika med lämplig mediespelare.


signatur
Medlem

Det här spelet är spel till Wii som det ska va BRUTALT!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

detta är det första wii spelet som jag tycker verkar interessant. allt annat har bara varit meh

Medlem

Det ser kul ut när det ligger på 299 kr så blir det ett köp


signatur

Rawr

Medlem

Om inte ljudet funkar som det ska, kan ni inte bara ta bort preview-film-grejjen då för just den här filmen? Eller är det nån automatisk grej som man inte kan stänga av för enskilda filmer ni laddar upp?

EDIT: FAAAAN vilka sjukt stora tuttar den där vampyrbruden hade. Känns nästan som kvinnobröst bara blir större och större för varje datorspel. Men det är väl mode med sånt i spelbranchen.

Redaktör

Ja, vi kan ta bort den och bara länka till filmen. Men eftersom filmlänken finns under flashfilmen är det väl lika bra att båda varianterna ligger kvar; kan hända att nån vill snabbkolla och inte bryr sig så mycket om ljudet.


signatur
1
Skriv svar