The Conduit på ny trailer

Robot
Medlem
The Conduit på ny trailer

hmmm, wii hmm

Medlem

det ser fan ut att vara värt ett köp.


signatur

Rawr

Medlem
Medlem

Hade nog varit mer sugen på spelet om det inte var en massa alienvapen (eller något liknande) i det, har väldigt svårt för sånt i spel... Men visst ser det najs ut;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Om det här spelet failar så säljer jag mitt Wii


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Känns som ett hysat givet inköp.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Hade nog varit mer sugen på spelet om det inte var en massa alienvapen (eller något liknande) i det, har väldigt svårt för sånt i spel... Men visst ser det najs ut;)

Samma här, men det finns även mer traditionella vapen i spelet


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

@Hardboiled15 agreed...

Det här spelet kan inte faila. Det skulle isf gå emot einsteins relativitets teorier. Båda två dvs.

Det skulle kunna släppas som ointeraktiv film och det skulle inte faila. Det FÅR fan inte göra det helt enkelt.

Skrivet av yonaz:
Skrivet av beersgarden:

Hade nog varit mer sugen på spelet om det inte var en massa alienvapen (eller något liknande) i det, har väldigt svårt för sånt i spel... Men visst ser det najs ut;)

Samma här, men det finns även mer traditionella vapen i spelet

Som högafflar eller älgstudsare?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av yonaz:
Skrivet av beersgarden:

Hade nog varit mer sugen på spelet om det inte var en massa alienvapen (eller något liknande) i det, har väldigt svårt för sånt i spel... Men visst ser det najs ut;)

Samma här, men det finns även mer traditionella vapen i spelet

Som högafflar eller älgstudsare?

Ja, men även kuddar och hårda ord; det kommer att vara en grym vapenarsenal


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Tyvärr ser det utöver spelmotorn ut som en typiskt generisk skjutare. Inget man inte sett ett antal gånger redan - dess premiss är ju snarlik det Rare gjorde i Perfect Dark på N64 redan.

Tack vare motorn blir det säkert kul att panga runt ett tag, men jag är ofta mer sugen på att spela intressanta spel än rent tekniskt kompetenta. Med reserverat undantag för Ids spel, de är kul.

1
Skriv svar