Tom Clancy's H.A.W.X.

Robot
Tom Clancy's H.A.W.X.

Tom Clancy är ett tacksamt författarnamn att stoppa in i speltitlar, tydligen. Efter taktiska actionspel som Rainbow Six och Ghost Recon är det dags att ta till skyarna för att fortsätta bekämpandet av illasinnade terrorister. Levererar Hawx den ultimata, mest intensiva flygupplevelsen eller blir det bara en svajig söndagstur?

#ace-combat-6-fires-of-liberation


Medlem
Provflygning - Hawx

Spelet skulle vara lite bättre om man fick starta och landa själv.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Håller med, man borde kunna starta och landa själv, och flyga mitt inne i en fullt trafikerad stad! Som på Hot Shots 1

Medlem

Testade demot och gillade inte känslan i spelet så det här betyget är bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Fick avsmak när jag spelade demot.


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

På tok för konsoligt för mig.

Medlem

Riktigt tråkigt demo. BF2 är fortfarande bäst.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Spelet skulle vara lite bättre om man fick starta och landa själv.

Absolut!

Jag måste säga att jag gillar detta spelet riktigt mycket! Råskön actionflyg med rolig (om än lite fattig) multiplayer. Co-op finns ju med också och det är alltid välkommet.

Medlem

Demot var ungefär lika äckligt som att kyssa linda rosing.

Tycker att det var lite jobbiga kontroller, prövade både med mus och tangentbord.
Köper jag det blir det till xboxen isåfall:)

Medlem

Detta spelet håller inte måttet.

Medlem
Medlem

Provade det till krysslådan och blev väldigt besviken. Tur att man har Blazing Angels 2 ifall man vill flyga

/ LordDaimos

Medlem

Har aldrig varit en fan av konsolflyg eller någonting ens i närheten konsoligt, men jag tyckte att demot var lite skoj på sina ställen. Det var snyggare än något flygspel jag har kört innan, och körde man med joystick var det en riktigt härlig känsla i det ändå. Det var väldigt lätt, men jag körde ändå om demot en 4 gånger eller så för att låsa upp alla plan och testa deras olika egenskaper. Betydligt bättre spel än det där Blazing Angels iallafall. Sen vad Tom Clancy har med spelet att göra vet jag inte.

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Demot var ungefär lika äckligt som att kyssa linda rosing.

Hahahaha så jävla bra skrivet! demot va skit, men snygg grafik men det gör ju inte spelet roligare för det..:down:

Medlem

Så nu har dom släppt ett skitspel.. Då kan dom väll jobba hårdare med Splinter cell: Conviction istället.. plix?

Medlem

Nä det här var inte roligt alls, varken med gamepad eller joystick.
Dessutom är skalan helt fel, flyger du ner mot husen så är ju planet lika stort som ett mindre höghus...

Nä inte ens som en actionfighter är det kul. Finns DOS spel som är bättre

Inaktiv

Lagom upphetsande spel, helt klart.

OT: Någon annan än jag som undrar hur det är med FZ.tv? Det var ett tag sedan

Medlem

Fan, jag som var sugen på detta, men hatar när arkad tar över för mycket av spelupplevelsen

Jo undra oxå om FZ.tv, vart längesedan det kom någon recension där...

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Håller med, man borde kunna starta och landa själv, och flyga mitt inne i en fullt trafikerad stad! Som på Hot Shots 1

you made me lol.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Välförtjänt betyg, rena floppen är det.

MFC
Medlem

haha 2 av 5 räknar jag som FAIL!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Demon fick mig att aldrig köpa ett tom clancy spel.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Så jäkla värdelöst var det inte, om man stängde av alla hjälpmedel o körde med musen, på pc såklart.. så var det någorlunda underhållande, iaf demot. Kan tänka mig att enformigheten blir ett faktum efter ett tag dock.

Medlem

Är nog roligt om man kör på PC med en joystick.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Är nog roligt om man kör på PC med en joystick.

Är mycket roligt tycker jag

Medlem

"En liten fråga bara: gick det att köra Jas gripen i spelet?
Såg att de stod med som sponsorer eller något liknande."

"Spelaren överröses med mängder av licensierade flygplan - allt från modeller som Harrier, Lockheed YF-12A till vår svenska stolthet Gripen finns representerade."

Ska även finnas en J35 Draken(?) om man är reggad på Ubisofts forum

Medlem

japp det stämmer

Medlem

"allt från modeller som Harrier, Lockheed YF-12A till vår svenska stolthet Gripen finns representerade."

Ser vi Gripen som en stolthet är vi ganska långt gågna i vår sinnesförvirring.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

"allt från modeller som Harrier, Lockheed YF-12A till vår svenska stolthet Gripen finns representerade."

Ser vi Gripen som en stolthet är vi ganska långt gågna i vår sinnesförvirring.

På grund av vadå?

12
Skriv svar