Pris på hårdvara och pcs i Tyskland!!??

Medlem
Pris på hårdvara och pcs i Tyskland!!??

Hörde att någon nyligen köpt en burk i Tyskland med senaste grafikkort osv (exakt vad vet jag inte) men det jag reagerade över var priset som skulle vara under 4000kr:\
Det låter som en dröm för mig.
Säkert är det något billigare i Tyskland men att man skulle betala så lite tror jag inte.
Någon här som är bra på priskillnader mellan moder Svea och Tyskland?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Jag har själv ''försökt'' att handla ifrån tyskland , pris skillnaden är inte så stor , skiljer sig ungefär några hundringer per hårdvara.

Sedan så får du också tänka på vad som händer om det blir problem med hårdvaran också, skicka tillbaka till dem osv ,

Medlem

Japp exakt vad jag kunnat se och dom sidor jag lyckats hitta har legat några hundra under per 1000kr.
Alltså är det förmodligen "lite" överdrift" att man kan köpa en värstingsdator för 4000kr därifrån. Dessutom som du säger ska man ha eventuella garanti ärenden i åtanke så då är det knappast ens värt att köpa därifrån.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

En popcorn hour kostar ungefär 300kr mer i tyskland än i sverige

Cyklar är billigt där dock!

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

En popcorn hour kostar ungefär 300kr mer i tyskland än i sverige

Cyklar är billigt där dock!

Hehe ok


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

1
Skriv svar