Nintendo DS skeppar 100 miljoner

Robot
Inaktiv
Nintendo DS skeppar 100 miljoner

Hahaha jävlar vad soft! Verkar gå bra för Nintendo just nu.

Skulle vara roligt om Microsoft skulle försöka ge sig in på denna marknad.

Xbox Portable, Playstation Portable och Nintendo DS.

Haha soft

Medlem

Föga förvånande då det är en fantastisk maskin med ett väldigt bra spelutbud.

Medlem
Skrivet av Noken:

Föga förvånande då det är en fantastisk maskin med ett väldigt bra spelutbud.

Precis därför jag köpte DS Lite istället för PSP'n.

Medlem
Skrivet av Noken:

Föga förvånande då det är en fantastisk maskin med ett väldigt bra spelutbud.

Jupp, köpte en DS själv för några veckor sedan just pga spelutbudet. Ser fram emot Suikoden: Tierkreis väldigt mycket.

Medlem

Hade ett DS först men sålde det då spelet inte riktigt tilltalade mig och kontrollerna blev mer störandse än innovativa. Köpte en PSP Slim efter att ha sålt min DS och ångra det inte då priset på en slim är bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Min DS lite är nog ett av mina bästa elektroniska köp någonsin, mycket bra bärbar med en sjuk batteritid och många, mycket bra spel. Det _enda_ jag kan klaga på för min egen del är att jag gärna sett displays med lite högre upplösning så att man kan emulera de där nes och snes-spelen lite mer korrekt...

Edit: De där pinsamma momenten i vissa spel, där man skall slicka på mikrofonen kan vi skippa med, blir lite gay på tåget när det sitter någon vid sidan om.
Och på bussen och på jobbet, på bibblan, på stan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag är inte så överdrivet imponerad av min Ds lite, har inte hittat särsligt många spel som jag gillar.

men på tanke av hur många det finns och hur bra det går för spelen så MÅSTE det komma spel som även jag kommer att gilla. och då kommer jag sitta redo med full laddat batteri.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Skrivet av Hipshot:

Min DS lite är nog ett av mina bästa elektroniska köp någonsin, mycket bra bärbar med en sjuk batteritid och många, mycket bra spel. Det _enda_ jag kan klaga på för min egen del är att jag gärna sett displays med lite högre upplösning så att man kan emulera de där nes och snes-spelen lite mer korrekt...

Helt sant, en fantastisk konsol bara man struntar lite i de spel som kör lite väl hårt på gimmicker.

Det är tom. en konsol från Nintendo där de inte själva gett ut de bästa spelen. Helt lysande!

Inaktiv

Mitt bästa köp på de senaste 5 åren, iofs kör jag med en M3:a vilket kanske inte är helt lagligt, men köper endå de spel jag anser är bra nog, använder M3:an mest för att prova och se om spelen håller kvalité för den lider av lite av Wii:ns problem, det görs otroliga mängder skit.
Men Square släpp, FF3-4, Chrono Trigger, Dragon Quest och framförallt mina favoriter Castlevania spelen är GULD! Sem sitter jag fortfarande och lirar Nintendo Tetris till den, måste vara ett av de bästa spelen till DS hittils.

Inaktiv

Fy bubblan för DS, ge mig PSP2!.

Medlem

Oj vad jag längtar till den 3:e april nu, vill kunna spela bärbart för första gången sen Gameboy Colour! Synd bara att det verkar som att dem endast släpper svart/vit/ljusblå till en början, hade gärna köpt en röd eller grön DSi, men men, förhoppningsvis är den svarta matt iallafall!


signatur
1
Skriv svar