Nya Resident Evil till Wii

Robot
Medlem
Nya Resident Evil till Wii

Vill hellre se att dom uppdatera Resident Evil 1-3 och släpper till Xbox 360 eller Playstation 3.

Medlem

PS. "Senaste nyheter från..."
Ni borde nog ta bort Leveldesign eller? Verkar ju vara rätt stendöd.

Medlem

Haha! Jag sa ju det! Ingen remake till Wii inte! Kommer det remakes av 2an och 3an så lär det bli till Sony Playstation 3.

Detta spelet är redan 35% klart! Helt otroligt. Haha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

RE: UC är inte det sämsta, bra för att vet mer om RE storyn.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tack för det, ingen förlust då med andra ord. Blev lite rädd först att man skulle missa något i och med att man inte har en Wii men nu när man ser att det är ytterligare ett UC så är det väl bara att säga "tack".

Medlem

Umbrella chronicles var tragist. Re 4 till Wii var dock superbt. Hade det funnits fler spel i den stilen hade jag inte sålt mitt wii.

Medlem

Ännu en railshooter just great! Funderar seriöst på att sälja mitt Wii.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

porta resident evil 2 och 3 till wii-kontrollen som resident evil 4


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Kunde ju förvänta sig en till railshooter, men känns lite som "Vi gör ett spel, tar samma koncept o ändrar lite".
Hoppas de blir någorlunda roligt iallafall.

Medlem

vad är railshooter? aldrig hört den termen tror ja

Medlem

Om du har spelet House of the Dead då fattar du vad en railshooter är, hoppas bara på att jag har rätt XD

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

RE: UC är inte det sämsta, bra för att vet mer om RE storyn.

tyvär blir man egentligen bara förvirrad av RE: UC
dem har pressat in storyn i en sån liten miljö att helheten försvinner totalt.. ända bra jag ser i UC är dem nya uppdragen när man får veta vad richard gjorde innan han dog osv

har aldrig gillat rälspangare heller så jag är ganska besviken då jag hellre hade sett ett nytt remake eller helst ett nytt outbreak i bättre format

men som allt annat som innehåller residentevil så blir det ett garranterat köp endå

1
Skriv svar