Lich King ogillas i Kina

Medlem

det kanske e så att de styrande i kina e rädda för att folk som spelat lich king kampanjen skulle kunna bli inspirerade till att
göra egna uppror lr nåt. Varför man förbjuder skelett är dock lite mer svårbegripligt.
tragiskt r det i alla fall:/


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Och folk klagar på USA...

Kanske borde man klaga på diktaturer som Kina, Iran, Ryssland, Vitryssland osv först.

Ryssland är ingen diktatur längre. Kina är, och ett jäkligt dåligt sådant också.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Kommunism. :D:D:up:

Censur och diktatur och fejk kommunism snarare.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:
Skrivet av Mikaelh:

Och folk klagar på USA...

Kanske borde man klaga på diktaturer som Kina, Iran, Ryssland, Vitryssland osv först.

Ryssland är ingen diktatur längre. Kina är, och ett jäkligt dåligt sådant också.

Korrekt. Ryssland är mer en oligatur än en diktatur

Medlem

Glad att jag bor i sverige i sådana här lägen iaf. Vi har obefintlig cencur, läste nån undersökning där det visades att sverige har minst cencur i hela världen.

USA cencurerar också hur mkt somhelst tydligen, men det handlade mest om bröst och sex grejer. Har ingen källa.

Medlem

hahaha, Jag kan verkligen inte låta bli att skratta högt åt kineserna.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av Jonlissla:
Skrivet av Mikaelh:

Och folk klagar på USA...

Kanske borde man klaga på diktaturer som Kina, Iran, Ryssland, Vitryssland osv först.

Ryssland är ingen diktatur längre. Kina är, och ett jäkligt dåligt sådant också.

Korrekt. Ryssland är mer en oligatur än en diktatur

Oligarki heter det väl ändå...


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar