13 miljoner GTA IV skeppade

Medlem
13 miljoner GTA IV skeppade

själv klart har man gjort det:up::D

Inaktiv

Om det nu bara gick att spela det på PC, det blev en snabb genomgång fast med 20fps och det var inte like kul som på 360.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Grymt spel men då storyn är över så finns det inte så mycket kul att göra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nä alla balla grejer i san andreas är ju inte alls med, tråkigt spel när storyn väl är avklarad.

Medlem

Hel schysst spel, dlc var ännu coolare...längtar tills nästa dlc senare i år .

Medlem

sånn otur att piratkopieringen förstör så mycket...5 miljarder...mummel...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ja, tråkigt nog var man en av dom miljonerna som föll för hypen vid release. Spelet är välgjort, men lackar rent nöje och mycket av det man gillade i föregångarna, vilket iaf får mig att tröttna mycket snabbt (Orkade inte lira längre än till bankrånet). Föregångarna hade jag däremot jävligt kul med under en väldigt lång tid. Jag hoppas på nästa del!

Medlem

Det ÄR ett väldigt bra spel. Stort och mycket att göra... men dock så blir det väldigt tjatigt efter ganska kort stund. =/

Ifall man inte är som de som tycker det är jättekul att bara åka omkring i staden o leka rövare.

Medlem

Trodde att alla hade varsit exemplar av GTA IV vid det här laget


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ja, tråkigt nog var man en av dom miljonerna som föll för hypen vid release. Spelet är välgjort, men lackar rent nöje och mycket av det man gillade i föregångarna, vilket iaf får mig att tröttna mycket snabbt (Orkade inte lira längre än till bankrånet). Föregångarna hade jag däremot jävligt kul med under en väldigt lång tid. Jag hoppas på nästa del!

Själv tankade jag ner det, lirade det en del på singleplayer men tröttnade pga all social skit man måste uthärda, sen provade jag att spela multiplayer på polarens PS3. Det var fan hur skoj som helst!
Så jag och en polare kirrade det via Steam och vi lirar MASSOR! Det jag är besviken är över det inte verkar finnas nån militär. Man fixar 6 stjärnor men det är ungefär samma som vid 4 stjärnor. Kanske bara är så i multiplayer?

Det är skoj att köra lite need-for-speed, man är på ena sidan kartan och sätter en waypoint så långt bort som möjligt, sen fixar man ett par stjärnor och börjar bränna dit!

Inaktiv

Jag tycker att GTA IV är exakt lika bra som sina föregångare om inte bättre med tanke på hur snyggt det är i kombination med alla nya detaljer.

Hoppas även på DLC till oss PS3 ägare.

Någon som vet om det var tids exklusivitet dom fick för alla dom miljonerna M$ eller om det var på permanent basis.

Medlem

grafisk sett är spelet kanon, men spelmässigt är det på tok för seriöst! Känns som om de försöker konkurrera med the sims.

Själv föredrar jag den gamla stilen där vapnena svävade i luften och hade en lysande ring runt sig, när man kunde leta hidden package och allt annat skoj!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Själv tankade jag ner det, lirade det en del på singleplayer men tröttnade pga all social skit man måste uthärda, sen provade jag att spela multiplayer på polarens PS3. Det var fan hur skoj som helst!

Det sköna med Lost and Damned är att man inte behöver åka runt och bowla med sina polare för att få fördelar i form av backup, billigare vapen etc utan allt sånt finns från början. Den på Rock* som tyckte att det var en bra idé att spelaren var tvungen att underhålla sina kompisar för fördelarna i GTAIV, bli uppringd hela j*vla tiden borde byta företag och jobba med The Sims istället som straff! :evil:

Inaktiv

Undraq hur mpnga som varvat det, jag la av efter 10 min, skitspel.

Medlem

Verkar som hela världen älskar detta spelet utom jag. Har gett de 3 chanser men jag fastnar inte.

Medlem

Galet bra spel, roliga uppdrag o skön känsla i striderna och i fordonen

Inaktiv

älskar det här spelet lirar online varje natt,kan inte bli bättre

Medlem

warven du är inte ensam, jag gillade alla de tidigare spelen men vid san andreas började det gå utför, GTA IV tilltalade mig faktiskt inte speciellt mycket alls. Hade suttit fint med ett Vice City remake med GTA IV motorn dock.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

sånn otur att piratkopieringen förstör så mycket...5 miljarder...mummel...

Fast sen så skulle jag gissa att den större delen av piratkopiorna är till PC, och de förtjänar fan inga pengar för en så uselt gjord port...

Medlem

Dom borde uppdatera så man kan göra såna där roliga småsaker som i San Andreas, till exempel: Styla bilar, ändra frisyrer, fixa så man kan ha flygplan(måste kanske utöka spel världen man e i då men). Det är såna där småsaker som igentligen inte betyder så mkt men gör spelet så mkt roligare. För det finns världigt lite att göra i Liberty City när man inte gör uppdrag...=/. Plus så borde dom fixa lite fler fordon som dom gjorde i T.L.A.D, typ fyhjulingar, traktorer, cyklar å sånt där. Nån som håller med?!

1
Skriv svar