Dags att gå på bio själv igen

Flakmonkey
Dags att gå på bio själv igen

I somras gick jag på bio själv för första gången i mitt liv. Jag gillade det faktiskt riktigt mycket och därför så har jag svårt att förstå varför det dröjt så länge för mig att bestämma mig för att göra det igen. Nu är det dock gjort och den här gången föll valet som du själv kan se nedan på Alice i Underlandet. Har inga större förhoppningar på filmen som helhet, utan förväntar mig en likadan upplevelse som Kalle och chokladfabriken som knappast var så bra som jag hoppades men som var snygg som satan. Så idag går jag alltså på en film för att jag vill se hur snygg den är och jag gör det själv... gonna be nice!

[ia=18845; large]

#blogg

Medlem
Dags att gå på bio själv igen

Aldrig gått på bio själv. Har svårt o se att jag kommer göra det. Känns inte som det blir samma grej.

Flakmonkey

Samma grej blir det ju inte, men det är riktigt skönt att kunna göra det ibland... det som man missar är ju det runt omkring, att träffas innan och diskutera filmen efteråt men själva filmtittandet är ju detsamma... tycker faktiskt det är bättre på sätt å vis då man inte får någon som ska prata med en under filmen, men det beror ju såklart på vilka man går på bio med också

Kan iaf rekommendera alla att testa det om man gillar film

Medlem

Det är inte samma sak att gå på bio ensam som med någon annan, det är mycket skönare att gå själv. Speciellt om man annars brukar få gå med sin sambo som gärna ställer frågor och liknande undertiden filmen går. Nu har jag bara varit själv på bio en gång, Sagan om konungens återkomst men skulle gärna tänka mej att göra det igen.


signatur

Rock n Roll

1
Skriv svar