Twittrande om Fable III

Robot
Medlem
Twittrande om Fable III

Jonathan Ross i Fable III... dubbelt fantastiskt!

Medlem

Oyasuminasia?

Oyasuminasai låter väl mer korrekt.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Oyasuminasia?

Oyasuminasai låter väl mer korrekt.

Jao! Men i stridens hetta skrev han säkert lite otympligt när twittrandet tog överhanden.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Typos!? På internet!? Helt oförlåtligt!

Är en av få (?) som inte alls charmades speciellt mycket av Fable II. Tyckte världen, karaktärerna och dess spelmekanik var vacker yta men saknade djup. Och det var ingen utmaning alls... blev besviken på att spelet fullständigt saknade något tuggmotstånd. Nej, till Fable III önskar jag mig en intressant handling, mer spännande karaktärer och mer substans till spelsystemet. Tvåan var verkligen jättevacker och mysig men levererade inte på den rent spelmässiga biten, imho.

Medlem

Hade gärna sett ett dialogsystem (inte bara en massa emotes eller vad de kallas), mer varierande side-quest och, lite som sebastian lind skrev, lite mer substans och djup. Med det sagt så gillade jag fortfarande Fable 2 skarpt, även om co-op läget var ett hån mot allt vad som kan kallas co-op;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Fable 2 var ju bara en förbättrad version av första spelet det jag vill se i FableIII är ett bra dialog system, bättre handling, Mer djup, Flera svårighetsgrader


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Definitivt svårare, eller sätta in svårighetsgrader. Kan även tycka att det saknar viss känsla i fighter.

Och som någon sa innan så var ju co-op delen ett hån, totalt värdelös.
Borde inte vara omöjligt att fixa så man kan springa ifrån varandra även som man håller sig i samma zon.

Jag brukar älska co-op i alla former hur dåligt spelet än är men här blev jag allt lite besviken.

Medlem

då ska dom fan fixa till co-op i 3'an så att den är värd att spela för jag tror aldrig jag svärt så mycket över en co-op del i ett spel tidigare. det och fixa till så inte tjejerna ser ut som gorillor. ja männen för den delen med efter en stund.


signatur

God is dead

Medlem

Allt jag har att säga till fable 3 är fler klädstilar, frisyrer, vapen,områden att strutta runt i och bättre co-op, även fixa snyggare kvinnor i spelet för enligt mig såg de grådaskiga ut och tråkiga...

Toxer out.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv
Skrivet av General_Toxer:

Allt jag har att säga till fable 3 är fler klädstilar, frisyrer, vapen,områden att strutta runt i och bättre co-op, även fixa snyggare kvinnor i spelet för enligt mig såg de grådaskiga ut och tråkiga...

Toxer out.

Själv så tycker jag att kvinnorna ser fantastiska ut. Lite mindre kläder kunde passa bättre.

Men vad gömmer sig under kläderna? Nej jag skojade bara. Jag hoppas gärna på ett Fable 3 och skulle verkligen bli glad om det blev "svårare". Släng in flera Dailys asså uppdrag som kommer och går så man har något att göra.

Jag stod även i smedjan i 4 timmar i streck och blev stenrik. Dom behöver fixa mycket om en trea ska komma till.

Saknar Fable 1 känslan :/

Medlem

Fable 2 sög tycker jag. Gick inte att spela p.g.a den absurt dåliga kontrollen som gjorde att det kändes att gubben gled fram när han sprang.....

Hoppas verkligen att dom fixar detta först om dom ska göra ett Fable 3.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

visst var utbudet av vapen och kläder stort men jag tycker att de borde lägga till ännu mer av den varan =D

Medlem

högre svårighetsgrad, mer dialogmöjligheter och såklart mer vapen och kläder! inte för att det behövs, men för att det är sjukt kul med nya saker

1
Skriv svar