Hur spelar du Godfather II?

Robot
Medlem
Hur spelar du Godfather II?

ser najs ut 2009 kommer bli ett bra spel år

Medlem

Spelet ser ut att suga men jag måste säga att den här trailern var ganska komisk, inte för att jag blev sugen på att köpa skiten. MAFIA 2 som sagt.

Medlem

tycker det ser coolt ut! håller med ser ut å bli ett bra spel år. spel som maffia 2, armA 2, operation flashpoint : dragon rising, med flera. ska köpa allihopa:D:up:

Medlem

Känns som om Godfather II är mot Mafia 2 vad Saints Row 2 var mot GTA IV.
Jag väntar hellre på Mafia 2.

Medlem

Ser faktiskt fram emot Godfather II. för det är ju lite strategi och det är inte Mafia 2, SR2 eller GTA IV. Seems like fun :>

Medlem
Skrivet av lasershock:

Känns som om Godfather II är mot Mafia 2 vad Saints Row 2 var mot GTA IV.
Jag väntar hellre på Mafia 2.

Det ena behöver väl inte utesluta det andra?

Utan att ha läst särskilt mycket om Godfather II så tycker jag det verkar som lite mer strategi och mindre fokus på story än vad jag förväntar mig att Mafia II kommer bli. Förhoppningsvis kompletterar dom varandra bra.

Medlem

Tror Godfather II kommer bli skit...det ser inte alls bra ut iaf!

Medlem

ser ganska kul ut, fast Mafia 2 kommer nog bli bättre, kanske =o

Spelar hellre ett gangster strategi spel som detta än ett endast story drivet Mafia 2 om jag ska vara ärlig.


signatur
Medlem

Jag skiter i om det är bättre än Mafia 2 eller inte gillar man såna här spel har man redan bestämt sig för att köpa båda det här ser mumsigt ut!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Verkar grymt men kanske lite för brutalt. Men gillar man Gudfadern så.

Inaktiv
Medlem

nej det imponerade inte, mycket av det han sa, jag vill ha det och det och det, får mig att tänka på ett barn som ska ha allting som var så bra, men när det läggs in ett spel så är det bättre att kapa bort lite från från orginalet för att göra det roligt.

det största orsaken till att jag misstror det här spelet (bortsett från att den nerladdade versionen av förra spelet slutade jag spela efter ett par uppdrag) är för att dom försöker så hårt att lapa efter filmerna. det fungerar inte, ok att utgå från en möiljö, men som mafia så är din inte begränsade och målar inte in sig i ett hörn, dom tar fram det som dom vet är roligt.

min uppfattning

Medlem

För att vara baserat på Gudfaderna-filmerna ser det ut att bli skit, som spel ser det rätt okej ut. Hade de bara skippat Gudfader-licensen och byggt ett eget universum tror jag att känslan hade kunna blivit rätt bra, nu känns det bara som ren möjlkning - vilket drar ner "betyget" på spelet i helhet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar