MSI moderkort är dom bra eller?

Medlem
MSI moderkort är dom bra eller?

Ska bygga dator "budget" till en kompis dotter och tänkte ta detta kort som jag tycker har bra pris sett till vad man får http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=335498

Nu undrar jag om MSI är hyffsat bra eller bara skräp?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Mitt MSI kort fungerar bra(945PL Neo3)

Medlem

ASUS...bettah


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

ASUS...bettah

Säkerligen men nu ska det inte kosta så mycket och detta är ca 400kr billigare än likvärdigt Asus kort.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Jag har alltid använt MSI och det har alltid fungerat kanon!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Jag har alltid använt MSI och det har alltid fungerat kanon!

Ok låter bra! Blir nog detta kort


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Har haft två MSI moderkort, båda funkade bra inga problem. Dock hade första kortet en lite envis sydbryggsfläkt.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mitt MSI P35 NEO2-FIR har jag haft rätt länge nu och det är jättebra, har aldrig krånglat på något sätt

Inaktiv

Minns när good ol MSI startade och de har alltid varit ett fullgott alternativ.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

fullgott?

det var ett nytt ord.. tackar


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar