Storasyrror i Bioshock 2

Robot
Medlem
Storasyrror i Bioshock 2

Dom kan ju inte vara så fantasilösa och göra att spelet utspelar sig efter Bioshock 1,

när man väl förstörde allt

.

Och om det utspelar sig före så borde man väl läst eller hörtalas om dessa kvinnliga varianter? Eftersom man trampade runt i labbet där dom forskades fram?

Medlem

Jag tror det enkelt kan utökas eftersom undervatten staden verkar vara rejält mycket större än de områden man besökte i ettan.

Jag hoppas spelet blir mycket mörkare än ettan.

Medlem

Har aldrig spelat igenom första spelet kanske är dags att göra det riktigt bra ju.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det är antagligen en helt annan stad än Rapture.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Det är antagligen en helt annan stad än Rapture.

Jag vill spela BioShock 2: The Forest.

Skog och skit, riktigt läckert att stöta på en Big Mother bredvid en gigantisk ek och sen gömma sig i ett rävgryt.

Ah the times, the times.

Varefter man fullt införstådd med den annalkande faran tappert signalerar till sina nya rävkompisar:

"KILL IT WITH FIRE!"

And that is all, my friends.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Coolt, jag gillar designen. Ansiktet påminner om Dogs ansikte i Half Life 2.

Storasyrrorna ser ju dock inte så stora ut. Lär väl antaglien vara en snabbare och mer rörlig version av Big Daddys.

Medlem

Big sister? Tycker det skulle vara en Big Momma.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

åååh!! Längtar till Bioshock 2!! )))))

Medlem

Helvete, det blir inte en kul fiende om de har vighet och kan röra sig lättare än big daddy. Ser ju ut som en spider slicer fast med vapen, inte kul. Men shit vad jag längtar.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det här spelet längtar man allra mest efter. BioShock ligger högt upp på min "bästa spel någonsin" lista.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste man göra uppföljare på allt? Kunde inte Bioshock fått åldrats med värdighet som det förtjänar. Bara för att nåt är extremt bra behöver man ju inte mjölka ur spelserien gång på gång. Men men, profiten styr som vanligt.

Medlem

Jag trodde det skulle vara Big Mommas

Medlem

Bioshock tröttnade jag fort på och jag är inget super fan av skräck spel där man har oändligt med liv så hela känslan att vara rädd om sig själv uteblir.
Får hoppas 2an blir bättre.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Måste man göra uppföljare på allt? Kunde inte Bioshock fått åldrats med värdighet som det förtjänar. Bara för att nåt är extremt bra behöver man ju inte mjölka ur spelserien gång på gång. Men men, profiten styr som vanligt.

Ingen som tvingar dig att köpa uppföljaren. Blir det kasst så blir det kasst, sen kanske vi får en reboot om nåt år eller så beslutar dem sig för en ny IP. Är det å andra sidan bra så... Ja, då är det ju inga problem.


signatur
Medlem

Storasystrar? Om de ska vara en motsvarighet till Big Daddys så borde dom väl mer vara Big Mamas eller nåt åt det hållet?
Hur som helst så gillar jag inte idén av stora systrar, skulle hellre isf se Bid Daddys igen.

Medlem
Inaktiv

Första Bioshock var ju riktigt uppfräschande från andra FPS tycker jag, hoppas bara de blir lite mer "RPG" på de hela med plasmids o sånt så man inte kan springa igenom spelet med Wrench'en som i 1an

Medlem

ser fram mot 2an, blir ett givet köp!:up::D

Medlem

Bioshock <3<3, bästa FPS spelet jag någonsin spelat.

lwf
Medlem

Får en obehaglig "uppföljare"-känsla. Jag hoppas bara att det inte suger.

Medlem

Vad blir det i Bioshock 3?
Little Bro? Old Grandpa? Nephew on Daddys side of the family?

Big Sister hörs bara jäkligt lamt. Big Daddy var coolt, Big Sister.. Nä.

Medlem

Pfff, jävla feminister. Jag vill se mer testosteron fyllda titaner iklädda med dykardräkter och industriborrar.

Hmm... vänta lite, det här kan bli riktigt intressant. Någonsin hört talats om Rule 34?

Medlem

De ser långt ifrån lika tuffa ut som Big Daddys, men kanske blir bra i alla fall.

1
Skriv svar