Empire: Total War debutpatchat

Inaktiv
Skrivet av kungtotte:

Dom andra buggarna som t.ex. kavalleri som blir besegrade av staket

Den sjukaste grejen hände mig när jag spelade sist. Hade i princip slagit AI:n i ett battle. Så jag valde generalen med kavaleri och dubbel höger klicka på flyende fiender för att de skulle rusha ner dem medans jag koncentrerade mig på det sista motståndet på en annan del av kartan.

Sen såg jag plötsligt på ikonen hur generalen dött och truppen var bara en man som själv flydde. Klicka för att ta vyn dit och såg då att de hade ridit rakt över ett kavalerihinder och begått självmord. Hela styrkan utom en enda. Hahaha.

Och han var en bra general!

Medlem

Jag upplevde en mycket irriterande bugg igår, jag skulle försvara moskva och tänkte flankera de ryska kanonerna med ett kompani dragoner.
Nåväl, när jag sa åt dom att stiga av hästarna så blev dom helt galna.
Dom stod helt enkelt still, det gick inte att ge en enda order till dom och dom rörde sig inte ur fläcken. Resten av arme'n fungerade dock och jag vann till slut slaget.
Mycket irriterande när man för övrigt var i numerärt underläge.


signatur

Sånt e livet

Medlem

JAAAAA.. Vad ska man säga, underbart spel, underbara buggar, tror jag har försökt köra igenom en fight-over-sea nu säkert 10 gånger och varje gång man är i närheten att vinna så krashar spelet, Wiho


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

"Fixed Alt-Tab issue which prevents players from switching away from a fullscreen window"

brabra


signatur

R.I.P The_maxx

Skrivet av SwedenRocks:

Jag upplevde en mycket irriterande bugg igår, jag skulle försvara moskva och tänkte flankera de ryska kanonerna med ett kompani dragoner.
Nåväl, när jag sa åt dom att stiga av hästarna så blev dom helt galna.
Dom stod helt enkelt still, det gick inte att ge en enda order till dom och dom rörde sig inte ur fläcken. Resten av arme'n fungerade dock och jag vann till slut slaget.
Mycket irriterande när man för övrigt var i numerärt underläge.

Det problemet har jag haft länge.


signatur
Medlem

Angående buggar och dålig AI. Vad var det jag sa!
Älskar total war serien men har ledsnat på AI'n som altrig är bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Mycket buggar låter det som. Har inte det här spelet DRM/Krav på online-aktivering också?
Tror jag skippar köpet.

Inaktiv

Hm, Steam uppdaterade precis Empire Total War igen, men ingen som helst info om vad som uppdaterats.

Gillar inte när det laddar ner saker och inte talar om något via log eller update information.

12
Skriv svar