The Secret World snart mindre hemligt

Inaktiv

Är skeptisk eftersom dom redan sagt att Secret World är byggt på samma teknik som AoC....

...tror dom skulle käna mer pengar på att bara göra om Anarchy Online med ny grafik och bättre animationer.

Tappade dock lite av suget på FC efter AoC betan eftersom alla punkter som folk lämnade AoC för vid release redan uppdagades tidigt under closed beta men totalnonchades.

Sen ska vi inte snacka om Gaute, men han fick ju foten.

Medlem
Skrivet av Takida:

...tror dom skulle käna mer pengar på att bara göra om Anarchy Online med ny grafik och bättre animationer.

[http://www.youtube.com/watch?v=bRmk0hZam7A]


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

har endel förhoppningar på detta, då jag är lite lessss på fantasy för tillfället. Men skulle gärna se AO2 istället


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Inaktiv

mm... du anar inte hur mycket jag hoppas på att det där blir riktigt sjysst

En smaskig genomkörning av animationerna i AO på nya frächa texturer och upp-pimpad kod kan ju liksom inte bli annat än ruggigt bättre än allt som kommit ut senaste 7 åren mmo väg.

(min egen åsikt enbart... slå mig inte)

Inaktiv

TSW ser och låter väldigt spännande !!

Ska lätt köpa TSW när det kommer

Idag spelar jag Age of conan, och ja måste säga att Funcom har gjort ett bra jobb med att fixa spelet. AOC är mycket bättre idag än va det var vid launch.

Jag är glad att Gaute Godager är borta, nu kan han inte förstöra mer

12
Skriv svar