EVE Online-patchen släppt

Robot
Medlem
EVE Online-patchen släppt

ÖöÖh slapptaskar Ingen som testat ännu?

Medlem
Medlem

gah 128kbs.. vill spela nu


signatur

woop woop

Medlem

tja tankade själv ner den i 2,5 MB/s, tog runt 7 minuter.

Suttit och testat en hel del saker och ganska många fina små optimeringar inte hunnit testa wormholes o.s.v det lär nog ta ett par dagar

Inaktiv

Servern verkar rätt tungt belastad. Endast 900 K här

Medlem

Gahh. kan inte fz tanka hem och hosta den

Inaktiv

Kan vara svårt när man laddare ner den via installern.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

*sigh* man behöver inte bara "laddare" ner den, det finns redan torrents med själva installern både med eller utan premium paket...

Inaktiv

Bästa patchen på över tre år, enligt mig.

Medlem

Det går snabbare att tanka hela klienten än att tanka patchen.

Eller tja.. Det gick snabbare i början.. Deras torrent klient är så jobbig, den vill ha aktivt fönster för att ge full prestanda :/

Medlem

BS rats i low-sec, skill-queue, attribut remapping... The list goes on. Oteroooeligt härlitt dä!

Medlem

Ska köra attribute remapping på direkten
Bort med alla charisma!

Medlem

Fan det verkar vara något knas, nerladdningen går på ½sekund och sedan säger patchen att det är något fel på filen.... NÄHÄ!


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

De nya maskhålen är hur roliga som helst. Folk hoppar in i ena sidan av galaxen och kommer ut i andra sidan av galaxen.

Medlem

har spelat de nu i några timmar.
Kan bara säga en sak: Queue systemet <3 när jag vaknar imorgon har jag fixat ca 7st skill!


signatur

woop woop

Medlem

Queue systemet är grymt skönt men förmågan att kuna linka fittings som du sparat i chatten är så fruktansvärt mycke bättre en att behöva linka varända modul.

och dom nya fienderna i wormhole är grymt mycke roligare än att köra missions aller complexes imo.

10 av 10 på den här expantionen från mig nu väntar bara Ambulation

Medlem

Imorrn börjar dom sälja 60-days timecards också, då jag fortf. av nån anledning inte fixat mig ett visakort så är det nu ypperligt för mig.

Medlem

mm vet att gamestop tar in timecard, webhallen har också tagit in dom.. Säkert har fler gjort det också.

Medlem

Vadå 'miniexpansion'? Detta är den största expansion som EVE någonsin haft.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

fisk: Den är väl 'mini' om man jämför med vad de lovar till slutet av det här året

1
Skriv svar