Inaktiv
Bra Headset tips!

Hej!
Ni får förlåta mig om jag har skapat en ny trån i onödan, men jag kunde inte hitta någon som matchade så jag skapade en ny tråd, nu till saken:
Jag letar efter ett nytt headset och behöver lite tips ifrån er. jag använder förtillfället Plantronics 770 men funderar på och köpa
dessa.
Borde jag köpa dem eller har ni annat tips så är jag tacksam för svar.


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Hörlurarna är definitivt bättre än dom som Plantronics har. Micen har jag dock ingen aning om hur bra den är men jag hade utan tvekan köpt dom istället.

Inaktiv

Dom du linkade är verkligen inte prisvärda, då det är mycket referensljud i dem. Och jag antar att du inte vill ha det

Jag skulle köpt: dessa om du ska spela mycket med dem.

Inaktiv

Tackar för snabba svar!
När jag läser recentionerna på FZ så verkar headsetet bra men när jag läser dom som verkligen har köpt headset: så säger dom att de är den sämsta skiten som har sålts.

Ska jag köra på "skiten" eller dessa

ps: Jag vill inte att öronen ska bli inklämda som händer med vissa hörlurar

jag blundar för pris så shoot!


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Inaktiv

Jag röstar på skiten.

Inaktiv

Ok sista frågan här och nu.

Innan jag nu köper Razer Barracuda HP-1 Gaming Headphones så vill jag veta vad "muffarna" har för diameter.


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

skiten såg frän ut, dock är nog dom andra bättre...men mycket dyrare.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Muffarna ligger skönt, inte på öronen alltså (om du inte har väldigt stora öron). Mjukt vaderade så det är skönt att ha på sig lurarna även efter några timmar. Vet dock inte exakt diameter.
mosoloa1: Priset är inte alltid avgörande då det är mycket som spelar stor roll när det gäller ljud.

Medlem

Har själv Barracuda och tycker det är riktigt skönt och bra. Tänk på att det är massa kablar som behövs så det är bra att kolla upp ifall ditt ljudkort/moderkort har allting ledigt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Kibb:

Jag röstar på skiten.

Haha, gör ja me.


signatur

B lup

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Kibb:

Priset är inte alltid avgörande då det är mycket som spelar stor roll när det gäller ljud.

Precis ;D


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Om man vill ha en unik upplevelse så köp:

http://edimensional.com/index.php?cPath=22&osCsid=f0591e366c7...
(jag har dom understa, vet inte hur de övre är)

Det var riktigt riktigt grymt med skak i tex BF2 när artilleriet regnade runt en, eller när man skjuter i UT2004.

Jag ångrar dock köpet då dom klämmer mina öron och gör ont efter typ 2timmars användning.

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Om man vill ha en unik upplevelse så köp:

http://edimensional.com/index.php?cPath=22&osCsid=f0591e366c7...
(jag har dom understa, vet inte hur de övre är)

Det var riktigt riktigt grymt med skak i tex BF2 när artilleriet regnade runt en, eller när man skjuter i UT2004.

Jag ångrar dock köpet då dom klämmer mina öron och gör ont efter typ 2timmars användning.

Jo jag hade några sådana med vibration (det e bara fräckt första gången sedan tänker man inte på det) Men så var det ju det problemet med öronen!


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Grejen e den att dom nya verkar bättre, oval formade lurar så dom sitter bättre, funderar på köpa :P. Själv tycker jag skaket var tufft många gånger då det bara hände ordentligt när det small utav bara fan runt en, om man inte leker med bas inställningen

FZ recenserade dom förut, både dom o jag kan säga att skaket är ordentligt, inte bara så att man vet att det är där.

Inaktiv

Jag torotsade de flesta och beställde Sennheiser HD 595 + MIC1, och ångrar mig inte det minsta! jag kan rekommendera dessa starkt om ni letar efter headset


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

1
Skriv svar