Charlie Sheen lämnar 2 and a Half Men?

Medlem
Charlie Sheen lämnar 2 and a Half Men?

Det sägs att han är klar med serien och inte vill spela in fler avsnitt. Jag hoppas innerligt att det bara är ett sätt att få upp lönen. Det är Amerikas populäraste sitcom och han är värd varje Dollar - det är han som gör serien. Berta är rätt kul också, plus att brudar som florerar... men det är iofs av en annan anledning.

Nu håller jag tummarna för att Charlie skriver på för nästa säsong, och att Jack Bauer också dyker upp i en ny säsong. Båda är tv-program som får mig att släppa joypaden. Bilden är från Major League, en film som om du inte sett den borde vara nästa rulle att kolla in - bra skit.

#blogg


signatur
Medlem
Charlie Sheen lämnar 2 and a Half Men?

hörde att Charlie sheen inte kommer att lämna serien. Vilket är najs. Sen tyvärr så har Jack Bauer inte fått en ny säsong. Men dock så har jag hört att det ska komma en film.

Medlem

24 kan jag klara mig utan, men det vore grymt med en ny säsong med two and a half men! Major League är fet den också:)

Medlem

Major är riktigt bra. "Seeing is the most important thing, right?" Sheen. "Not that important." Snipes.

Har inte läst att han kommer tillbaka till 100%, bara att det var en förhandlingstaktik. Och klart att han ska ha massa stålar, han är kärnan i den populäraste komedin i USA. Tom repriserna slår de flesta konkurrenter.

24 ska bli till en film har jag också hört. Men serien har fortfarande bra tittarsnitt - överallt där den visas. Plus allt omkring, så som dvd-boxar osv. Jag tror - och hoppas - att det blir fler säsonger. Det som talar emot är att det är dyrt att spela in.


signatur

Det var nog på tiden, han har inte så värst mycket att komma med förutom det där eviga flinet i alla lägen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar