Se Stalin skaka rumpa

Medlem

Yeah! Kom igen alla spelutvecklare där ute... våga satsa på något som är i en klass för sig.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av delli:

ryssarna har alltid varit coola i alla RA spel så why not allies sucks!

Om någon hade gjort något liknande med Hitler så skulle det genast bli förstasidesnytt i Aftonhoran. Men eftersom Stalin var så gosig så är det ju okej. :heart:

Hitler kommer väl högt upp i listan för värsta ledarna någonsin i stort sett varje undersökning?

Du missade nog dofilusåkaffes poäng.

Nja. Om t.ex. aftonbladet skulle uppmärksamma Hitlers brott mer än Stalins så gör de inget ovanligt. Det är normen.

Edit: Eddie Izzard säger typ det jag sa här också
http://www.videospider.tv/Videos/Detail/129020074.aspx

Normen kanske, men är det rätt för det? Ungefär som att de liven Hitler tog är mer värda att skriva om än Stalins, då Stalin faktiskt var mer sadistiskt än Hitler.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av delli:

ryssarna har alltid varit coola i alla RA spel så why not allies sucks!

Om någon hade gjort något liknande med Hitler så skulle det genast bli förstasidesnytt i Aftonhoran. Men eftersom Stalin var så gosig så är det ju okej. :heart:

Hitler kommer väl högt upp i listan för värsta ledarna någonsin i stort sett varje undersökning?

Du missade nog dofilusåkaffes poäng.

Nja. Om t.ex. aftonbladet skulle uppmärksamma Hitlers brott mer än Stalins så gör de inget ovanligt. Det är normen.

Edit: Eddie Izzard säger typ det jag sa här också
http://www.videospider.tv/Videos/Detail/129020074.aspx

Normen kanske, men är det rätt för det? Ungefär som att de liven Hitler tog är mer värda att skriva om än Stalins, då Stalin faktiskt var mer sadistiskt än Hitler.

Nej inte egentligen. Men Hitler har blivit en posterboy för ondska.. Mao var brutal också och Izzard kan ha en poäng i att vi inte bryr oss like mycket ifall de dödar sina "egna"...medans Hitler började härja i Europa för att bygga sitt tredje rike.

Medlem

Dansande folkmördande diktatorer är roliga!

Medlem

Släpp skiten för 100 spänn så köper jag med glädje!

Fast jag hade hellre sett ett Dance Dance Russian Revolution.

Edit: Läste spelets FAQ, bästa citatet nånsin;

Vopros: If you were Stalin for one day, what would you do?
Otvet: Your mom!


signatur
Medlem

Catchy låt och spelet såg rätt underhållande ut.

Men jag kommer inte kunna jobba åt Stalin. Det är uteslutet. Marsianerna är för söta för att döda.

edit: haha, ja FAQen var go den

Favoriten

Vopros: I can see that some of the martian units resemble the characters from other games.
Otvet: It is no coincidence. Well, most of the time. Stalin vs. Martians is not only a kitsch (check Wikipedia for this word if you're from Iowa), but also a parody. Sort of.

Inaktiv

Som många andra sagt. WTF?

Vad kommer härnäst, Hitler vs Unicorns?


signatur

dare to be bold

Medlem

Jag ser inte det roliga. Någonstans.

Medlem

och spelet utvecklas väl till psp, iphone, nya sony ericsson wxxx edition och ps3.

123
Skriv svar