Vad för tangentbord använder ni??

Inaktiv
Vad för tangentbord använder ni??

undrar vad ni kör med för tangentbord=) Själv har ja microsoft reclusa:D:D funkar väldigt bra, det är väl flr att razer har vart med och gjort det:D så vad använder ni för tangentbord??

Medlem

Logitech Deluxe

Medlem

Saitek Eclipse.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Saitek Eclipse.

Fast 2 an


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

G15 (v1) Helnöjd!!!

Inaktiv

Tröttnade på de nya och tryckte i ett riktigt gammalt Dell QuietKey som jag spelar med ehhe. Har nyare i Linuxservern och en hög i garderoben som jag inte minns


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Dell spaceship station 2000 lazzerbeam yes that's right I'm not joking yes 2000 elite pro über gamer lol


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem

Logitech Ultra FlatX <3

Medlem

Saitek Eclipse II

Inaktiv

Logitech(99kr) . Ser ingen anledning till att ha ett dyrt tangetbord när man ändå inte märker någon större skillnad

Medlem

Microsoft Natural Elite


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Är Nöjd Med De;)


signatur

You can't win the game...

Medlem

Ingen aning vad jag har. Något som ser ut att vara microsoft med silver knappar ovan F1-F12.

Ungefär som denna fast med extra knappar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Logitec G15. V1/V2 vad är skillnaden?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Logitech(99kr) . Ser ingen anledning till att ha ett dyrt tangetbord när man ändå inte märker någon större skillnad

Klart man märker skillnad, det blir mycket mindre plats på skrivbordet om man har större tangentbord... Då får man plats med mindre cola o chips och slipper på så vis gå upp i vikt.

Medlem

Razer Lycosa


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av SpiroTris:
Skrivet av david_dellblom:

Logitech(99kr) . Ser ingen anledning till att ha ett dyrt tangetbord när man ändå inte märker någon större skillnad

Klart man märker skillnad, det blir mycket mindre plats på skrivbordet om man har större tangentbord... Då får man plats med mindre cola o chips och slipper på så vis gå upp i vikt.

Jag kan tänka mig att du satt och klurade på detta skämt ganska länge , tur att jag är på glatt humör idag så ''ha ha''

Medlem

Zboard Merc Gaming Keyboard


signatur

Googla först , fråga sen

Inaktiv

Logitech Ultra Flat samt Razer Lycosa

Medlem

Logitech G15 V1, Tycker V2 är mycket snyggare dock.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Groggy:

G15 (v1) Helnöjd!!!

Samma här. Lööv maj nyckelbräda.


signatur
Inaktiv

G15 v2


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Inaktiv

Vill bara passa på att nänma att logitech G15 v1's mjukvara är bajs. har typ ställt in 4milj ggr att den inte ska växla själv men vad händer?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

jag änvänder g15 (orange) med en logitech g9:a


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Inaktiv

Saitek II. Snyggare design jämfört med ettan, och man kan välja bland röd, blå och lila belysning, (istället för bara blå). Men en nackdel är väl att knapparna på den här låter mer jämfört med den andra

Medlem

DAS KEYBOARD

http://www.daskeyboard.com/

Härligt click ljud och förbannat tåligt/robust mot slitage o dyl, jag ville även lära mig skriva utan att titta.

Nej jag ville inte tejpa skit över tangeterna på ett billigare TB.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Logitech Ultra Flat samt Razer Lycosa

Är det här? http://www.webhallen.com/prod.php?id=56207
Isåfall, är det skönt? Tänkte köpa ett...


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Kibb:

Logitech Ultra Flat samt Razer Lycosa

Är det här? http://www.webhallen.com/prod.php?id=56207
Isåfall, är det skönt? Tänkte köpa ett...

Det är väldigt platt mot ett vanligt TB (duhr) vilket kan vara irriterande men tack vare det så är det också lättare att flytta handen utan att lyfta den så mycket för att trycka på tangenterna.

En varning dock för att det är inte särskilt hållbart, min space knapp och nåra andra började reagera segt efter ca 1 års användning. Men för det priset så kan man alltid köpa ett nytt då.

12
Skriv svar