Så ser EVE Online-tillägget ut

Robot
Medlem
Så ser EVE Online-tillägget ut

Flash filmen värkar vara korrupt än en gång här ><, Denna gången funkar bara ljudet i 10-20 sec.

http://www.youtube.com/watch?v=q62Wk3xWH8g

Där kan de som vill streama den streama den även i HD vilket inte heller funkar här.

Redaktör

Nåt stökar med vår konverterare. Ledsen för det, vi kikar på det.


signatur
Medlem

Alternativt går man hit: http://www.eveonline.com/download/videos/?type=2 och kan ladda ner den i 1080p, väldigt snygg trailer, även om man inte lirar spelet


signatur

There are few problems that cannot be solved with the usage of high explosives

Medlem

Med Apocrypha så kommer EVE dyka upp i butiker igen, enligt CCP själva.
Så då kanske man får en ny rush av spelare i och med att det är ute och syns i butiker igen.

Medlem

Skapa trial-kontot via Steam, för att få 21-dagars trial av EvE-Online. Kör sedan med den vanliga EvE-klienten och avinstallera Steam.

Medlem

MugiMugi aka Gråtarn.

Medlem
Skrivet av NaZGuL:

Skapa trial-kontot via Steam, för att få 21-dagars trial av EvE-Online. Kör sedan med den vanliga EvE-klienten och avinstallera Steam.

Det är ingen skillnad på de två klienterna förutom att den steam håller reda på hur länge man spelat på den man har därigenom. Steamklienten patchas tom fortf inne i spelet, som den vanliga. (Efterssom det är den vanliga, men inplacerad i steam-mappen)

Medlem
Skrivet av Keza:

MugiMugi aka Gråtarn.

Och detta betyder vad?

Inaktiv

Tänk på att det kommer vara en downtime på kanske en 24 timmar, så för er som ska köra trial så skapa kontot när Tranquility är uppe igen.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

Hartner, är det 1812 i din avatar?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Nepp, One-Eye..


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem

Det här är den klockrenaste recensionen på EVE någonsin!
[http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...]

Kändes precis så när jag lirade spelet för ett bra tag sen Alldeles för långtråkigt spel tycker jag.

Medlem

Vet inte helt om jag håller med Yahtzee i den där recensionen, Häxan..

Jag menar, vad är EVE utan en corporation?

Inaktiv

Så där snyggt ser det inte ut för mig, jag är drabbad med svåra jaggies och byta dator hjälper inte såklart ingen kan höra mig skrika i rymden då ju.

Medlem

Roliga med Yahtzees recension är att han har skeppen vända åt fel håll när han pewpewar med dom
Och att han kör battlebestower 8)

Medlem

Microsoft Excel Online, spreadsheets in space strikes back.

Inaktiv

Wit: det är ju inte heller tänkt så, det är ju en trailer.

Sen kan man ju alltid stänga av HDR in game och sen via ATi CCC eller nVidia Control Panel slå på AA, V-Sync osv.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Det här är den klockrenaste recensionen på EVE någonsin!
[http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...]

Kändes precis så när jag lirade spelet för ett bra tag sen Alldeles för långtråkigt spel tycker jag.

HAHA han är rolig att lyssna på och jo EVE är skit, nu lär säkert någon säga att spelet är roligt om man blir insatt. Då menar dom nog då man har börjat geeka i ett corp och får känna sig som en stor man som äntligen får bestämma.

Men det är inget som får mig att slösa massor med tid på ett tråkigt spel som EVE.:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av KnäckeHäxan:

Det här är den klockrenaste recensionen på EVE någonsin!
[http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...]

Kändes precis så när jag lirade spelet för ett bra tag sen Alldeles för långtråkigt spel tycker jag.

HAHA han är rolig att lyssna på och jo EVE är skit, nu lär säkert någon säga att spelet är roligt om man blir insatt. Då menar dom nog då man har börjat geeka i ett corp och får känna sig som en stor man som äntligen får bestämma.

Men det är inget som får mig att slösa massor med tid på ett tråkigt spel som EVE.:)

Jag kan säga allt precis som du säger att EvE spelare skulle säga! men jag skiter i att predika och försöka göra så att du ska tycka som, gillade du inte EvE så gillade du helt enkelt inte det! haha logiskt va?

Till er andra som gillar sitta här och klanka ner på spel som inte faller er i smaken, håll det för er själva, tror att ni skrämmer i väg folk som faktiskt skulle gilla spelet, i detta fall EvE.

Vad jag tycker om EvE? jo en j*vla brant inlärningskurva, tar mycket tid att lära sig. Utmanade och det gillar jag! Finns alltid och åter alltid något att göra.
Och dom trevligaste och mest hjälpsamma spelare jag mött ingame,
Och så tycker jag det är mycket skönt att slippa alla dessa p12or som upptäckt hur kul de är att vara ett arsle på internet..

Enligt min mening är EvE det roligaste som finns,
Har spelat/spelar WoW och AoC så det är det jag jämför med.

Tack för mig


signatur

woop woop

Medlem

Dom som klankar ner på EVE är ju regel ganska trögfattade personer som knappt tagit sig igenom tutorialen och sen bara kört courier missions eller suttit i ett astroidbälte i tre dagar och tycker sen att spelet suger. No shit, vad fan förväntar dom sig egentligen? World of Pew Pew?

Min bror (en typisk fd hardcore wow-nörd med verkligen allt som hör till) var precis likadan i början. Allt var segt, långtråkigt, det fanns ingenting att göra och hela EVE var "tomt" enligt honom. Men då introducerade jag honom till den "mörka sidan" av EVE och gav honom en pvp-fittad rifter och lät honom hänga med på några ransoms och vips så hade han en fet wallet och en helt ny värld av EVE uppenbarade sig för honom. Idag, ungefär ett år senare så har han inte ens kvar sitt wow-konto längre.

Själv spelar jag inte längre något mmorpg men om jag mot förmodan skulle börja med ett igen och endast hålla mig till det så hade det utan tvekan blivit EVE. Mogen community, otroligt mycket att göra och möjligheterna är många (nästan för många och för lite tid) men det är ganska krävande av dig som spelare. Inte tidsmässigt krävande (nåja... ) men i engagemang och vilja.

Har man däremot ingenting utav det så funkar det väl att skutta runt i en färgglad värld och slå dvärgar på käften. Men då hade man lika gärna kunnat käka svamp en fredagskväll och jagat kortväxta personer på stan istället, känslan av prestation/bedrift hade varit minst lika bra och ingen ångest efteråt.

Eller det kanske bara är jag?

Medlem
Medlem
Skrivet av erge:

Dom som klankar ner på EVE är ju regel ganska trögfattade personer som knappt tagit sig igenom tutorialen och sen bara kört courier missions eller suttit i ett astroidbälte i tre dagar och tycker sen att spelet suger. No shit, vad fan förväntar dom sig egentligen? World of Pew Pew?

Min bror (en typisk fd hardcore wow-nörd med verkligen allt som hör till) var precis likadan i början. Allt var segt, långtråkigt, det fanns ingenting att göra och hela EVE var "tomt" enligt honom. Men då introducerade jag honom till den "mörka sidan" av EVE och gav honom en pvp-fittad rifter och lät honom hänga med på några ransoms och vips så hade han en fet wallet och en helt ny värld av EVE uppenbarade sig för honom. Idag, ungefär ett år senare så har han inte ens kvar sitt wow-konto längre.

Själv spelar jag inte längre något mmorpg men om jag mot förmodan skulle börja med ett igen och endast hålla mig till det så hade det utan tvekan blivit EVE. Mogen community, otroligt mycket att göra och möjligheterna är många (nästan för många och för lite tid) men det är ganska krävande av dig som spelare. Inte tidsmässigt krävande (nåja... ) men i engagemang och vilja.

Har man däremot ingenting utav det så funkar det väl att skutta runt i en färgglad värld och slå dvärgar på käften. Men då hade man lika gärna kunnat käka svamp en fredagskväll och jagat kortväxta personer på stan istället, känslan av prestation/bedrift hade varit minst lika bra och ingen ångest efteråt.

Eller det kanske bara är jag?

Vad har folk ens emot asteorid bälten!? Mining FTW!

Medlem

jag blev just sugen på att återaktivera mitt gammla eve konto


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Förstår inte heller vad folk har emot asteroid bältena.. Så många fina kills man fått i dom pga haulers som fastnar och hulk baittraps är grymt roligt o göra

1
Skriv svar