ArmA 2 - Ryssland spänner musklerna

Robot
Medlem
ArmA 2 - Ryssland spänner musklerna

Trevlig skogsmiljö


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv
Medlem

Synd att det är lite kassa ljud på vissa vapen.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Älskar Op Flashpoint-temat de remixat till den där. Bara det blir lite mer fokuserat än Armed Assault så kan det bli en riktig höjdare.

Var det för någon mer än mig som ljudet tog slut snabbare än filmen förresten, dvs. den man ser direkt här på fz?

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Älskar Op Flashpoint-temat de remixat till den där. Bara det blir lite mer fokuserat än Armed Assault så kan det bli en riktig höjdare.

Var det för någon mer än mig som ljudet tog slut snabbare än filmen förresten, dvs. den man ser direkt här på fz?

Samma för mig. Ljudet ska egentligen börja ca 6sek in i filmen. Fast det är inge problem när det finns en 720p att ladda ner

Medlem

Om, nom, nom. Det här var grejer det. Synd bara att man inte fick tipstack också tillsammans med ace84

Skoj med alla nya prylar. Kommer bli bra med variation eftersom de tillgängliga moddarna inte riktigt har något av det som RF får i ArmA2 i vapen och fordonsväg.

Medlem

Och allihopa ladda ner videon eller kolla på deras hemsida !
Det som är streamat på FZ har tyvärr ärkebuggigt ljud :S

Medlem

OMG! MUSIKEN FRÅN FÖRSTA SPELET! Nostalgi! :heart::up:


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Rutten marknadsföring, jag förstår fortfarande inte vad spelet går ut på. Och då har jag ändå följt det ett tag.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Varför pumpar dom ut filmer på det?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jo du HinduTimes det handlar om Vm i simmhopps orientering.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Rutten marknadsföring, jag förstår fortfarande inte vad spelet går ut på. Och då har jag ändå följt det ett tag.

Det går ut på att man ska spela det. Jag antar att du endast har följt det på FZ eller? för om du hade gått in på arma2.com så skulle du inte säga så.

De senaste klippen som har släppts(5 av 6) ska visa de olika "lagen" som finns med i spelet.

"ARMA2.com will be updated with fresh news on a weekly basis, from now up to the time of release. Regular updates about ARMA2 factions, weapons and vehicles will be accompanied by a series of visual references."
http://www.arma2.com/arma-2-official-secrets-act-revoked_en.h...

Skrivet av MiXiE:

Varför pumpar dom ut filmer på det?

läs över

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Varför pumpar dom ut filmer på det?

För att hypa spelet innan release 23:e Maj eller vad det nu var?

Så länge de syns i media är det bra, och vad är bättre än veckovis uppdateringar i tre månader? Blir ruskigt svårt att INTE se något

Medlem

Mama, I'm coming home...


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Ser riktigt lovande ut!

Medlem
Skrivet av whitez74:

Jo du HinduTimes det handlar om Vm i simmhopps orientering.

HAHAHAHAA jag dööör.

Medlem

Om ljuden ogillas så kommer det säkerligen strax efter release ett pack som ändrar detta, om man inte rentav tar packet från ArmA och lägger in i ArmA 2 direkt.

Medlem

Eller så väntar de på att communityt ska lappa ihop spelet och föra upp det till spelbar nivå


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

mi-24, Ka-50 *drool*

Medlem

äre bara jag eller är ljudet osyncat, brusigt, och filmen hackar?

Skrivet av HinduTimes:

Rutten marknadsföring, jag förstår fortfarande inte vad spelet går ut på. Och då har jag ändå följt det ett tag.

Låter som att du inte har någon koll alls eller vill du bara flamma?


signatur
Medlem
Skrivet av snefan:

äre bara jag eller är ljudet osyncat, brusigt, och filmen hackar?

Ett tips: läs de andra inläggen innan du postar.

Medlem

är det bara jag eller står gräset spiktrakt upp efter att en pansarvagn precis kört över det?

Inaktiv

Arma is on fire!!

Medlem

"är det bara jag eller står gräset spiktrakt upp efter att en pansarvagn precis kört över det?"

Haha tänkte precis säga samma sak. Jo nog såg det konstigt ut allt.

Medlem

Hade hoppats dom skulle fixa till ljuden till arma 2.. Går ju alltid att fixa med packs men tycker dom borde ha förstått att om alla byter ut orginal ljuden så är det nått fel.

Slött av dom..

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av HinduTimes:

Rutten marknadsföring, jag förstår fortfarande inte vad spelet går ut på. Och då har jag ändå följt det ett tag.

Låter som att du inte har någon koll alls eller vill du bara flamma?

Grejen är att de inte tycks lägga något krut på att få folk som inte känner till spelet sedan innan intresserade, vilket man förslagsvis gör genom att faktiskt berätta vad man gör i spelet. Det går såklart att säga att om någon inte vet vad spelet går ut på så får de kolla upp det själva. Men en marknadsföringskampanj som vilar på att folk själva letar upp grundläggande information om produkten har jag väldigt svårt att kalla bra.

Medlem

Ljudet är ju helt laggigt


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Lite trött blir man, ser ut som man kollar på gamla Arma 1 trailers såhär när man inte vet ett skvatt vad som händer? Dom borde anlita Massive för att göra deras trailers.


signatur

The definition of insanity?

123
Skriv svar