Helgens digitala erbjudanden

Skrivet av Jee:

Om man köper UT3 i butik, kan man då registrera cd-keyn på steam och ladda ner det där precis som om köper det över steam? Någon som vet?

Det är så jag har gjort men som sagt, Steam är som en förlamad hamster just nu. Steam laddar inte ner spelet alls.

Inaktiv

Orka att det ska gå så fruktansvärt långsamt. Gratishelgen kommer vara slut innan jag får hem spelet.

Skrivet av anon_19389:

Orka att det ska gå så fruktansvärt långsamt. Gratishelgen kommer vara slut innan jag får hem spelet.

Du förlorar ju inget, jag som köpt spelet för några månader sen har inte kunnat spela på flera dagar...

Medlem

Jag drog ner UT3 i full speed igår. Hade inga problem alls.

Medlem

"slår av en riktig PRUTTARE"

Medlem

Köp det på Rusta, EB-games eller nåt, det är sänkt till 99:- i många affärer.

Medlem

World of Goo guys!! Testa demot om inte annat. Skojigt lir, inte värt 20€, men 5? Alla gånger.

Medlem

händer inget alls när jag trycker på UT3 knappen för att ladda ner det xD

Inaktiv

Soft.. jag som trodde att detta inte skulle stå med!

Har testat Unreal 3 och verkar skit grymt.. kanske blir ett köp efter ett år.

Medlem

köpte World of Goo bara för det:)

Medlem
Skrivet av lars9u:

Ja. Det är verkligen problem med Steam fortfarande, Går inte att ladda ner, Spel som är relaterade till Steam "slöar" ner datorkraften, trotts att man har en rätt så kraftfull dator.
Jag tror att de flesta nya Spel som kommer, kommer att vara
Steamrelaterat, Var jag änn läser om resitioner om PC-Spel så
handlar allt skrivande om Steams urduglighet, Jag håller med.
Steam får bättra sig avsevärt om folk vill spela, när det är på det
viset. Ett tipps är att ladda ner vid vissa tidpungter eller om man
har som jag köpt Empire Total War ifrån en återförsäljare, så fick jag kringgå innstallationen, annar hadde det inte fungerat.
När det gäller UT3 så tog jag bort skiten.
Steam slöar, segar, fakar spelet o Datorn, Ska det vara på det viset??.

Fan snackar du om? Har du ens provat att använda steam? Såvida du inte har en PII400 mhz så lär inte steam påverka din prestanda ett minsta. Det minimeras dessutom när spel startar.

Medlem

Jag fattar inte heller vad folk klagar om. Vanligtvis ska folk dra upp någon gammal historia om hur steam var buggigt 98' då det hängde sig och så vidare men idag är det enligt mig faktiskt en bra produkt.

Att det sen blir segt att ladda ner när resten av världen vill in på en weekend-deal är ju inte mer än realistiskt. Jag har allt förtroende för att Valve tar till sig detta och bygger ut systemet i rätt riktning. Det är ju överbelastningar som dessa som ger utvecklarna den feedback de behöver.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

Steam fungerar bra och inga buggar.

Tycker Steam-Community är en bra idé men jag ser det som en egen "web" typ. Visst jag klarar av att vänta i några extra sekunder för att adda en polare men nu har dom även lagt in en webbläsare som man ska kunna använda när man spelar. Onödigt?

Steam är bra men kan bli bättre

Inaktiv

Blev nyss Steam - Self Updater :

March 7, 2009 - Steam client update released

Fixed "endless update" bug when trying to download Empire: Total War

Fixed possible case of "Game is unavailable" bug when trying to launch Empire: Total War

Medlem

Steam är stabilt för mig. Inga problem, men deras spel är dyrare än på andra ställen. Förutom vissa tidsbegränsade erbjudanden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förstår inte varför Valve inte har byggt in någon typ av Torrentteknik i Steam än? Det skulle ju ha "löst" helgens sega nerladdningsproblem

Medlem

Jag älskar faktiskt Steam men servrarna verkade ha dött denna gång för jag kunde inte ens starta nerladdningen! Annars pwnar Steam allt.

12
Skriv svar