World in Conflict - ny film

Medlem
World in Conflict - ny film

Väldigt tuff trailer faktiskt

Oerhört filmisk.

ro
Medlem

Ooh, vackert!

Medlem

WoW... hmm, kanske kan bli något!

Inaktiv

Ser mycket vackert ut...älskade originalet pga borttagningen av bas-system/resurs-hantering, gillade systemet med poäng... Undrar bara, kommer det bara finnas en rysk kampanj? I filmen fick vi ju se col.saywer, och han var väl amerikan?

Medlem

Ja ....Får bara säga det, en otroligt bra trailer, tror faktiskt att det är top 3 detta året.(än så länge iaf)

Inaktiv
Skrivet av knight8718:

Ser mycket vackert ut...älskade originalet pga borttagningen av bas-system/resurs-hantering, gillade systemet med poäng... Undrar bara, kommer det bara finnas en rysk kampanj? I filmen fick vi ju se col.saywer, och han var väl amerikan?

http://www.massgate.net/read.php?182,390068

Medlem
Skrivet av knight8718:

Ser mycket vackert ut...älskade originalet pga borttagningen av bas-system/resurs-hantering, gillade systemet med poäng... Undrar bara, kommer det bara finnas en rysk kampanj? I filmen fick vi ju se col.saywer, och han var väl amerikan?

Soviet Assault är en add-on till original Wic, så de nya uppdragen är instoppade bland de amerikanska uppdragen från Wic.

Medlem

Hmm, fränt. Dom borde fundera på att göra en filmatisering. :P.

Inaktiv

Ja de borde verkligen göra en film storyn är det bästa jag har spelat!


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Medlem

Hoppas att det här fungerar väl med Geforce 88xx-serie vilket inte WiC verkar göra för en hel del då det kraschar konstant.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jäklar vilken trailer! Massive vet verkligen hur man gör köparen sugen

Frågan för mig är dock vad jag ska köpa först: Det här eller Empire: Total war...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Frågan för mig är dock vad jag ska köpa först: Det här eller Empire: Total war...

En expansion eller ett helt nytt spel? Jag kan uppenbarligen inte svara för Soviet Assault än, men Empire: Total War bör köpas av alla.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Hmm, fränt. Dom borde fundera på att göra en filmatisering. :P.

ja eller hur? det här skulle lätt vara en filmtrailer.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Kommer det att finnas något sätt att köpa SA utan WiC? har ju redan WiC sen ett halvår tillbaka..

Medlem

Jadå. Det är ju som sagt en expansion. Lär väl säljas genom digitala nerladdningstjänster också.

Medlem

Väldigt bra trailer från Massive. Som vanligt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Riktigt skön video, bra jobbat Massive!

Kan rekommendera boken "Propaganda" som finns på akademibokhandelns bokrea (kanske finns i fler bokhandlar också).
Det är iaf en bok proppfull av sovjetiska propagandafoton med tillhörande kommentarer. Jag tycker den var riktigt bra!

Medlem

Vackert!
Det är så att man blir tårögd, Made in Sweden o allt menar jag.

Men vafasen!? Är Capt.Bannon tillbaka? dog inte han av en atombomb mellan ögonen eller har jag fel för mig?

Medlem

Jävlar vilken grym trailer!

Grymt att dom har med ryska Lun-Class ekranoplan (aka Caspian Sea Monster), flygplan som är gjorda för att åka ett par meter över vattenytan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caspian_Sea_Monster

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/ru/4/4a/Lun-2.jpg

Medlem
Skrivet av Wilson:

Vackert!
Det är så att man blir tårögd, Made in Sweden o allt menar jag.

Men vafasen!? Är Capt.Bannon tillbaka? dog inte han av en atombomb mellan ögonen eller har jag fel för mig?

Expansionen handlar om när Sovjet börjar sin invasion av Europa, så han har inte dött än...

Medlem

Det här blir ett köp för att det dels är ett grymt spel men också för att man vill stödja svenska spelindustrin.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oerhört emotionell trailer, vacker, filmisk och bara helt underbar. Massive kan sin sak!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Skön film, men många av klippen är från första WiC...

Medlem

Tänkte på det också. Kampanjen utspelar väl sig dock parallelt med den första så det kanske kommer lite inslag från den då och då.

Medlem

Musiken! I wants it.

Medlem

Jag förstår inte att jag är så extremt såld på filmmusik som detta. Man får ju tårar i ögonen av att det är så vackert.

MEN grafiken är inte direkt uppdaterad. Det finns många spel som har mycket mer (exempelvis) detaljerade ansikten. Rörelserna var däremot riktigt fina.:heart:


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Tack för de snälla orden!

Det nya innehållet (Soviet Assault) är en mini-expansion som lägger till en Sovjetisk story mitt i den vanliga kampanjen. Så du spelar ömsom från USAs perspektiv och ömsom från Sovjets dito.

Fokuset ligger på att berätta en rysk story, så det är ingen ny faktion eller enheter.

Folk som gillade single player i originalet kan köpa det nya online och spela om kampanjen (vi har gjort en ny svårighetsgrad, och alla banorna har blivit polerade).

Folk som helt missade spelet första gången bör satsa på "World in Conflict: Complete" som är ett bundle med originalet och Soviet Assault.

Folk som skiter fullständigt i single player kan se fram emot en fet update med två nya kartor och alla nya features och fixar. Som bland annat tar bort Securom (ingen DRM alls har vi).

Ok, sorry för sälj-snacket. Ville förtydliga lite om vad som erbjuds.

Medlem

Trevligt att veta Soundboy!

Så man kan alltså inte köpa expansionen fritt i affär?

Medlem
Skrivet av Soundboy:

Som bland annat tar bort Securom (ingen DRM alls har vi).

Trevligt! Kudos till Massive!

12
Skriv svar