Gratistesta WAR

Medlem
Gratistesta WAR

Najs! Jag som ville testa, fast jag kommer nog inte börja spela. Då jag har Eve och Wow pågång för tillfället.

Medlem

Bah. Fick bara "The format of your e-mail address is invalid" även om jag skrev in min mail rätt.

Medlem

Ska nog prova det här faktiskt...


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Nice! Skrev den här nyheten i WAR forumet här på FZ igår.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

För er som undrar varför ni får "The format of your e-mail address is invalid" så måste ni ha rätt sorts email så Hotmail funkar inte jag använde min email som jag har från min ISP.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Efter 10 minuter på deras trial sida och med spelet redan installerat sedan gammalt så la ja ner. Hur kan man misslyckas med att göra en sida som bara låter en registrera och sen spela spelet i 10 dagar?

Medlem

Är den här trialen lika begränsad som den som det var en nyhet om förut?

Medlem
Skrivet av zZGurraZz:

Är den här trialen lika begränsad som den som det var en nyhet om förut?

Inte vad jag vet. Det kan väl hända att man är begränsad till trial-servrar, men det är bara bra för oss andra som faktiskt spelar med avsikt att fortsätta spela - Även om man är på en låg level.

Medlem

har sarge o serge tagit semester eller? dem skriver aldrig naet nytt?

Medlem

lyckades med att göra ett konto men sen att patcha skiten va en annan sak.. står bara att det va fel lösenord/användar namn...

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

För er som undrar varför ni får "The format of your e-mail address is invalid" så måste ni ha rätt sorts email så Hotmail funkar inte jag använde min email som jag har från min ISP.

hotmail funkar viste! funkade för båda minna 2 accounts jag har och båda är trial accounts...

Medlem

BTW ser ut som man är tvungen att göra kontot i Internet Explorer. Testade med Firefox men hade alltid "FEL" på captcha testet... även att det var 100% korrekt.

BTW var hittar jag denna introduktion som nämndes btw? skulle vara nice att lära sig lite om klasserna.

Medlem
Skrivet av norrby89:

lyckades med att göra ett konto men sen att patcha skiten va en annan sak.. står bara att det va fel lösenord/användar namn...

Inloggningsnamn och användarnamn är två olika - Kolla så att du tagit rätt namn.

Medlem

Please note that trial accounts have some restrictions:
-You have access to all Tier 1 zones and the Capital City of your faction
-You can receive items via email but not send mail
-You can purchase items in the auction house but not sell your own items
-You can receive items and coins in a direct trade but not trade them away

från deras hemsida


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

BTW ser ut som man är tvungen att göra kontot i Internet Explorer. Testade med Firefox men hade alltid "FEL" på captcha testet... även att det var 100% korrekt.

BTW var hittar jag denna introduktion som nämndes btw? skulle vara nice att lära sig lite om klasserna.

När jag skapade mitt konto (ej trial) så skapade jag det i Opera. Så IE är inte ett måste.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av norrby89:

lyckades med att göra ett konto men sen att patcha skiten va en annan sak.. står bara att det va fel lösenord/användar namn...

Inloggningsnamn och användarnamn är två olika - Kolla så att du tagit rätt namn.

inte det som är felet då jag kan logga in på hemsidan.. och när jag ska patcha så funkar det varken med "användarnamnet" eller "inloggningsnamnet" blir samma fel

Medlem

Vad roligt! Hört att det ska vara rätt skoj.

Medlem

Det var fan på tiden. Väntat på det ett bra tag.

Medlem

Fick inte warpatch.exe att fungera först så jag körde med peer to peer alternativet, programmet krashade när jag var på 86% (efter jag suttit 14:30 till 19:45) prövar med warpatch igen, går enormt segt och jag undrar om det går och ladda hem spelet snabbare någonstans?


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem
Skrivet av Mathias:

Fick inte warpatch.exe att fungera först så jag körde med peer to peer alternativet, programmet krashade när jag var på 86% (efter jag suttit 14:30 till 19:45) prövar med warpatch igen, går enormt segt och jag undrar om det går och ladda hem spelet snabbare någonstans?

Har samma problem... om det finns en snabbare källa, så är jag tacksam för besked.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Authentication failed please re-enter your login credentials.

Går logga in på deras sida registrerade mig förut idag. Aja det är nog bullshit resten.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

WAR:s torrentfil (från hemsidan) skall ligga i 2-5mb/s just nu.

Medlem

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.

Eltharion köp spelet efter trailen


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.

Eltharion köp spelet efter trailen

Jag tror att de största servrarna är nämnda då. Då är det bara att vänta på killen som lurar folk till Dragonback för att förstöra deras första intryck av spelet.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.

Eltharion köp spelet efter trailen

Jag tror att de största servrarna är nämnda då. Då är det bara att vänta på killen som lurar folk till Dragonback för att förstöra deras första intryck av spelet.

Kör på Karak-norn, Eltharion eller Dragon Back Mountains men jag funderar på att sluta med det då jag finner en bra online shooter mycket mer kul.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av norrby89:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av norrby89:

lyckades med att göra ett konto men sen att patcha skiten va en annan sak.. står bara att det va fel lösenord/användar namn...

Inloggningsnamn och användarnamn är två olika - Kolla så att du tagit rätt namn.

inte det som är felet då jag kan logga in på hemsidan.. och när jag ska patcha så funkar det varken med "användarnamnet" eller "inloggningsnamnet" blir samma fel

Jag har samma problem. Går inte att logga in... Får väl hoppas att det löser sig...

12
Skriv svar