Gratistesta WAR

Medlem

"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?

Medlem

"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?

Medlem

Man kan bara bli level10 och man får inte göra så mycket i spelet. Kändes lite ovärt.

Hx2
Medlem

Jag hade oxo authentication problemet.
Det löstes genom att aldrig skriva med stora bokstäver.

Nu har jag problemet att det inte går att uppdatera spelet.
Error error please try again later.

Registationsprocessen var ett halvt korståg den med.

Tråkigt att tröttna på spelet innan man hunnit testa det.

Medlem
Skrivet av RullBert:

"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?

Får samma skit om och om igen, skönt att man inte är ensam om det, men har och hittar ingen förklaring! :\


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Är det normalt att patchningen, efter att spelet är installerat, skall ta åtskilliga timmar?


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

Det är nu dom kan få nya kunder


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av kebbe:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av Jestrix:

Vill bara tipsa nya spelare om en aktiv server: Karak-Norn

Karak Eight Peaks!

Karak-Azgal! Vi som spelar där vill dock inte ha trial-spelare.

Eltharion köp spelet efter trailen

Jag tror att de största servrarna är nämnda då. Då är det bara att vänta på killen som lurar folk till Dragonback för att förstöra deras första intryck av spelet.

Dragonback är Low-Low, alla stack till eltharion eller andra servrar, Karak Norn är också trevlig spelar ironbreaker där.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av RullBert:

"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?

Får samma skit om och om igen, skönt att man inte är ensam om det, men har och hittar ingen förklaring! :\

Min brors hotmail fungerade inte, mitt gmail gick däremot som smort.:up:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Notera att problem verkar uppstå om man skapat sin användare innan spelet är installerat på datorn.

Medlem

gjorde 2 accouts igår med hotmail adresser... gäller att skriva allt i små bokstäver bla.. annars absolut inga problem alls.. extremt roligt mmo

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Är det normalt att patchningen, efter att spelet är installerat, skall ta åtskilliga timmar?

Jag satt och väntade på patchningen i ca 7 timmar när jag installerade 14-dagar trial av WoW under 2007.

Medlem

ni som har loginproblem, ni skriver inte in en stor bokstav nånstans? war använder bara små i loginnamn..

Medlem
Skrivet av RullBert:

"Authentication failed please re-enter your login credentials."
Detta står när jag ska logga in, har gjort 3 olika konton och det blir samma fel varje gång.
Finns det någon vänlig själ som kan berätta vad det beror på?

Testa att kontakta GOA? Läsa deras FAQ?

Medlem
Skrivet av Loika:

ni som har loginproblem, ni skriver inte in en stor bokstav nånstans? war använder bara små i loginnamn..

nej inga stora bokstäver 8små och 2 siffror i lösen och bara små i loginnamnet.. still no show!

har t.o.m testat med en yahoo mail-adress, gjorde ingen skillnad! :\

Läst FAQ och skickat en help-request, men man ska inte tro att man kommer få nå svar därifrån under helgen!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Loika:

ni som har loginproblem, ni skriver inte in en stor bokstav nånstans? war använder bara små i loginnamn..

nej inga stora bokstäver 8små och 2 siffror i lösen och bara små i loginnamnet.. still no show!

har t.o.m testat med en yahoo mail-adress, gjorde ingen skillnad! :\

Läst FAQ och skickat en help-request, men man ska inte tro att man kommer få nå svar därifrån under helgen!

Jag har samma problem fan också


signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Inaktiv

Jag får samma problem med inloggningen, authentification error. Nu skiter jag i det här. Synd, det verkade skoj, men kan dom inte ens få en sketen login att funka vill ja inte ens tänka på alla problem som finns i själva spelet.

Medlem

Nä, nu har jag testat med 2 olika konton. Med Hotmail och Gmail. Är säker på att jag har rätt login (med små bokstäver). Skulle varit roligt att testa om det flöt bra på min dator och man ev. kunde köpa spelet sen. Nu blir det inget av det. Synd.

Medlem

Kolla så ni gjorde ett trial konto och inte ett vanligt konto, logga in på sidan och kolla "My Current Subscription" är det inget där så måste ni göra ett nytt http://www.war-europe.com/#/registration/?trial=1&lang=en


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

det funka tack


signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Medlem

En liten guide 8)
1. Följ länken som finns i den här nyheten.
2. Ladda ner spelet.
3. Registrera dig.
4. Du kommer få ett e-mail som det är en länk i för att aktivera kontot.
5. Installera/starta spelet, logga in (tänk på att använda små bokstäver)
(Hade inget problem med Hotmail)

Medlem
Skrivet av Burtas:

En liten guide 8)
1. Följ länken som finns i den här nyheten.
2. Ladda ner spelet.
3. Registrera dig.
4. Du kommer få ett e-mail som det är en länk i för att aktivera kontot.
5. Installera/starta spelet, logga in (tänk på att använda små bokstäver)
(Hade inget problem med Hotmail)

Tackar, jag hade aktiverat mig men inte som trial-användare på något märkligt sätt. Nu är det bara att vänta in att det ska patcha klart...

Inaktiv

Jag kollade "my current subscription" och det är inget där, så jag följde NympH's länk och gjorde ytterligare ett konto, mitt tredje, och när det var färdigreggat hade jag fortfarande ingenting på "my current subscription". Antingen e ja dum i huvvet eller så är det något med hela den här grejjen som inte funkar som det skall. Hursomhelst e de ju synd att dom ska göra det så svårt för folk som vill ge deras spel en chans. Öppnar man en ny restaurang och bjuder in nya gäster står man ju inte i dörren och ger folk som vill komma in och äta en pungspark och en käftsmäll.

Medlem

spelet säger att det inte hittar d3dx9_34.dll och stänger ner.
Vad ska jag göra.jag har testat att instalera om det flera gånger och kört full file check


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem

kom på att det var directx 9 som saknades xD


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

12
Skriv svar