Riddick: Dark Athena-demo släppt

Medlem
Riddick: Dark Athena-demo släppt

Suck... fick falska förhoppningar om att det hade kommit till PC...

Medlem

Skulle ha varit PC demot som kom ut först imo


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

lägger ner xbox. värdelöst. ge hit pc-demo nu!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Det är gött att va en Xbox 360 ägare idag


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

lägger ner xbox. värdelöst. ge hit pc-demo nu!

Ja Prisis! håller med! Släpp till PC för Fan! skit i Xbox skräpet!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Nu får dom börja skärpa sig, FPS hör hemma till PC. Och det är vi som ska ha demot först.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det är gött att va en Xbox 360 ägare idag

Kan bara hålla med. Ser än så länge ingen anledning att sluta köpa multiplattformarna till 360n och bara köpa dom exklusiva titlarna till PS3an osv.


signatur
Medlem

haha ägda pcfanboys


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Det var ett jäkla gnäll på dom som enbart äger PC. Har ni inte vant er vid det här laget?

Medlem
Skrivet av Khorney:

Det var ett jäkla gnäll på dom som enbart äger PC. Har ni inte vant er vid det här laget?

NÄ! o vi kommer ALLDRIG släppa PCn! PCn är den ultimata spel plattformen! DÖD ÅT KONSOLLERNA!(Wii kan få va kvar!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

jag säger såhär ja, ni vet vilket format dom flesta spel helt enkelt kommer först till nu förtiden, 360 så var inte så jävla snål gå skaffa er en kung maskin ni me ^^

QRT
Medlem

Nej det är wii som suger.

Provade demot, jävligt roligt faktiskt. Precis som jag kommer ihåg det förra Riddick spelet, hade samma inlevelse/känsla. Kommer dock att köpa det till PC. Kan inte sikta för ett öre med handkontroller

Medlem
Skrivet av QRT:

Nej det är wii som suger.

Provade demot, jävligt roligt faktiskt. Precis som jag kommer ihåg det förra Riddick spelet, hade samma inlevelse/känsla. Kommer dock att köpa det till PC. Kan inte sikta för ett öre med handkontroller

Wii suger bara för det inte släpps några direct bra spel till den! o jag menadeinte att wii är en bra konsoll jag mena bara att den kan va kvar den hotar inte PCn! o den snor inte/förstör inte några spel som skulle släppts till PCn!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Prövade det igår på Xboxen! Riktigt coolt... Får se om man köper på Xbox 360 eller PC... Köpa till ps3 går bort, hatar kontrollen när man spelar fps...

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

haha ägda pcfanboys

Grattis på 12årsdagen.

Skrivet av Niotumsspik:

Nu får dom börja skärpa sig, FPS hör hemma till PC. Och det är vi som ska ha demot först.

Nej. Helst endast till PC. Annars samtidigt till alla system och länder.

KoP
Medlem

Ojoj, här inne hettar det minsann till. Anar en viss avundsjuka. Testade demon idag, ser fint ut och så. Men tyvärr inte min kopp te.

Medlem

Bläh. bläh säger jag bara, varför släpper de inte samtidigt? Borde det inte vara smartare att släppa demot till PC för att folk ska kunna prova det utan att ladda ner det?

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Hardboiled15:

Det är gött att va en Xbox 360 ägare idag

Kan bara hålla med. Ser än så länge ingen anledning att sluta köpa multiplattformarna till 360n och bara köpa dom exklusiva titlarna till PS3an osv.

Man har haft vaga funderingar att skaffa ps3 ibland, men eftersom kompisarna enbart har 360 så lär det inte bli lika kul på ps3 eftersom det är ju roligast att lira med polarna, och spelen som är på 360 räcker gott och väl,

får väl bli en ps3 när den kryper ner till 3000 sträcket eller strax under, kanske, och då köpa dom få exklusiva ps3 titlarna man vill ha, typ twisted metall.

Medlem

Ja, det märks ju inte direkt att företagen är intresserade av att förhindra piratkopiering på PCn...

Medlem

Big suprise alltid xbox demos som kommer flera veckor före.. varför ens släppa demos till pc då om vi ska få det så lång tid efter löjligt..

Medlem

Testade spelet precis och det blir ett köp känslan är kvar från orginalet fast allt är bättre och det här spelet är som 2 spel i 1 eftersom det är både en remake på första spelet och en helt ny kampanj AWESOME!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Dom släpper pc demot senare för att som alla andra pc bolag är rädda för, att spelet crackas på några dagar och släpps gratis på nätet, precis som mirrors edge

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

haha ägda pcfanboys

oh wow, du behöver inte posta nästa gång

Inaktiv

det här spelet ser jag mest fram emot


signatur

ToMZoN

Inaktiv

Visste inte att det fanns Xbox/Ps3/wii vs PC hahaha.. sluta upp och klaga.

blabla fps hör hemma på pc och RTS. Ni vågar helt enkelt inte spela på dessa konsoler.

Testa Killzone 2 och Halo Wars

Medlem
Skrivet av Calle1337:

Dom släpper pc demot senare för att som alla andra pc bolag är rädda för, att spelet crackas på några dagar och släpps gratis på nätet, precis som mirrors edge

Det e väll inget, Xbox spel brukar komma ut typ en vecka innan det släpps i butik på nätet.

Det e bara att det inte pratas lika mycket om det som det görs om PC pirater.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Visste inte att det fanns Xbox/Ps3/wii vs PC hahaha.. sluta upp och klaga.

blabla fps hör hemma på pc och RTS. Ni vågar helt enkelt inte spela på dessa konsoler.

Testa Killzone 2 och Halo Wars

Jag har spelat typ alla FPS som finns till Xbox för polaren jämt vill lira det i coop, och nej jag kan inte säga att det känns precis lika bra som det gör till PC.

Specielt inte när det betyder att vi får dåliga portar till PC, kolla bara på FEAR 2.
Grymmt bra spel, väldigt dålig port.

Medlem

FPS hör hemma på PC så är det bara. Kika på kilzone 2 tex. Speciellt i multiplayer. Bara att sätta sig i ett hörn och vänta på att någon springer förbi. De flesta tittar sig inte ens omkring, för det går ju så fruktansvärt långsamt med handkontroll. Visst man kan ställa upp "sensen" men lycka till med precisionen sen. Polarn äger Killzone till PS3 och jag kan inte låta bli att lira men ack så många svordommar det kommer ur min mun pga av den förlorade fingertoppskänslan. Kilzone 2 hade varit kanon på PC! / Lite off topic jag vet....

Medlem

Efter att ha testat demo så är jag faktiskt lite besviken. Såg inte alls något speciellt med detta

12
Skriv svar