Riddick: Dark Athena-demo släppt

Skrivet av Khorney:

Efter att ha testat demo så är jag faktiskt lite besviken. Såg inte alls något speciellt med detta

Jag med, ifall det blir ett köp är det begagnat el. rea.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Hardboiled15:

Det är gött att va en Xbox 360 ägare idag

Kan bara hålla med. Ser än så länge ingen anledning att sluta köpa multiplattformarna till 360n och bara köpa dom exklusiva titlarna till PS3an osv.

Ja verkligen eftersom en del demos kommer ut några dagar innan. LÖL.

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:

haha ägda pcfanboys

undrar vem den riktiga fanboyen är...
Nåja, vi kan nöja oss med att spelet kommer ha bättre texturer,fps osv iallafall.


signatur

<3

Krävs det GOLD för att ladda hem det på krysslådan eller räcker det med silver?

Ögonen spärrades upp när jag först läste nyheten, sedan såg man "på 360 eller PS3"; Stor förvåning... Är de rädda att folk ska illegalt ladda ner demot kanske?

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:
Skrivet av Khorney:

Efter att ha testat demo så är jag faktiskt lite besviken. Såg inte alls något speciellt med detta

Jag med, ifall det blir ett köp är det begagnat el. rea.

Fan va snällt av dig, så spelbutiken får pengarna och inte utvecklaren. Tack!


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av jovviz:
Skrivet av xXMarcusXx:

haha ägda pcfanboys

undrar vem den riktiga fanboyen är...
Nåja, vi kan nöja oss med att spelet kommer ha bättre texturer,fps osv iallafall.

Glöm inte överlägsna kontroller

Medlem

fan, vet inte om jag väntade mej för mycket, men blev ganska besviken. Vart ett givet köp innan, men nu känns det knappt som det blir på rea.

Medlem
Skrivet av Calle1337:

Dom släpper pc demot senare för att som alla andra pc bolag är rädda för, att spelet crackas på några dagar och släpps gratis på nätet, precis som mirrors edge

Du vet att demot inte innehåller hela spelet va? Det går inte att cracka demot så man kan spela hela spelet...

Eller var det jag som vart dum nu?:|

Medlem

Demot demolerade min tro på spelet.

Inaktiv

Grafiken går inte att klaga på, inte heller kontrollerna precis.
Däremot finns det väldigt lite logik bakom fiendernas vaksamhet, ena stunden kan du gå fram till dem, ta av dem byxorna och byta ut dem till badshorts utan att de märker av dig, andra gånger ser de dig sitta i mörkret 7m bort och knäpper dig i huvudet.
Även counter-attacks kan fungera lite när det vill.
Aja, något köp blir det i alla fall inte för min del, kanske ett otillåtet 'lån' till PCn.

Inaktiv

Hade inga problem med att de såg mig mm älskade demot bli ett givet köp till 360:P
och du Gatstein du har inte tänkt på att de såg dig för att de lyste på dig med sina ficklampor?

Medlem

Gatstein

Det är om dom har sin AI på eller av. såg en video om detta.. dom har någon sort special robot dräkt som hjälper dom att bli bättre eller något..

Medlem

asså ska dem inte ta o flika in en pc demo snart eller...?
börjar bli lite otålig här borta :/ lr spelet kanske e så
dåligt att ingen skulle köpa det om folk fick testa:p


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

FZ på förstasidan: "Starbreezes nygamla actionlir på 360 eller PS3."

Sen när jag, efter att inte ha hittat demot på PS3:an, går tillbaka till FZ och klickar för att läsa artikeln, så skriver ni längst ner: "En Playstation 3-demo kommer dyka upp senare denna månad, dock oklart exakt när."

Väldigt irriterande när ni skriver en missvisande framsida, för att sedan i text skriva något helt annat.

Redaktör

Anledningen till att texten inte var enhetlig var för att vi fick väldigt oklara besked om vilka demor som skulle släppas när. Vi uppdaterade nyheten när nya uppgifter dök upp.


signatur
12
Skriv svar