Star Ocean 4 i juni

Medlem
Star Ocean 4 i juni

Såna spel finns det inte gott om här, så det ser man fram emot.

Medlem

Förhelvete, skämtar ni med mig eller? Tackar alla tyskar, fransmän och spanjorer som vägrar att lära sig något annat språk än sitt eget.

Medlem

Ja herre gud..... Vart sugen på detta spel länge nu men Gamespots färska recension får mig att börja tvivla. 7.5 Ger dom det och även om jag inte brukar stirra mig blint på recensioner så hade jag faktiskt förväntat mig 9+.

Medlem

Va trött jag blir. Juni?

Och var är Tales of Vesperia nånstans??

Buäää!


signatur
Medlem
Skrivet av Divion:

Ja herre gud..... Vart sugen på detta spel länge nu men Gamespots färska recension får mig att börja tvivla. 7.5 Ger dom det och även om jag inte brukar stirra mig blint på recensioner så hade jag faktiskt förväntat mig 9+.

PS2 Star Ocean: Till the End of Time
Tri-Ace/Square Enix, 2004 80.78%

X360 Star Ocean: The Last Hope
Tri-Ace/Square Enix, 2009 79.91%

PS Star Ocean: The Second Story
Tri-Ace/Enix Corporation, 1999 78.73%

PSP Star Ocean: Second Evolution
TOSE/Square Enix, 2009 77.18%

PSP Star Ocean: First Departure
TOSE/Square Enix, 2008 76.27%

Dom brukar ligga där omkring, love or hate games i min uppfattning.

Medlem

Hoppas det här kommer till PS3an också, så småningom.

Medlem

^- Hoppas det med så dom behåller orginal språket som alternativ, för det finns inte i 360 versionen och dubben är minst sagt irriterande att lyssna på.

Medlem

Ja då har man något att spela i sommar iaf

Medlem

Tja själv sitter man på en NTSC konsoll och detta var mitt största måste spel då jag personligen tycker SO serien är bland de roligaste spel jag spelat.

Tyvärr får man vänta ett tag endå, även om jag egentligen kan skaffa spelet Hatar att vara arbetslös ^^.

Medlem

Ser verkligen ut som ett kul RPG, men jag är inte lite besviken att de inte sagt något om en PS3 version än så länge. Aja, är väl bara att vänta och hoppas. Måste klara Valkyria Chronicles ändå.

Medlem

Är inte spel till boxen regionsfria?

1
Skriv svar